AHT Tech is a premium global group that focuses on Digital Commerce and Experience to assist clients in re-imagining their businesses in this digital era. Through human-centric innovation, our software engineering heritage combined with digital transformation strategy consulting, design thinking, disruptive IT lifecycle solutions as well as omnichannel CX solutions, offers real business value to our clients.
We diligently work towards offering personalized solutions to help their businesses reach their peak digital performance. As a true technology partner, we are committed to investing in your success by delivering seamless experiences through technological expertise.
- Identify and engage potential customers for Cloud Solutions and eCommerce Solutions through events, partner networks, and market research.
- Represent the company at events to gather customer insights and conduct initial assessments of their needs.
- Collaborate with official partners in the Vietnamese market to create business opportunities.
- Research and qualify potential customers based on company evaluation criteria.
- Discuss client needs, gather requirements, and provide initial consultations on solutions.
- Prepare quotations, negotiate terms, and close deals to achieve sales targets.
- Provide excellent client care and identify opportunities to upsell additional services or solutions.
- Analyze competitors and market trends, contributing to the company’s growth and market development plan.
- At least 2 years of experience in sales or business development, preferably in the IT industry.
- Knowledge of or willingness to learn about E-commerce platforms/Cloud services.
- Fluent in English (must have).
- Strong analytical skills with experience in data analysis and reporting.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Experience in sales operations or support is a plus.
You will have
- Attractive salary
- Review performance according to the company rule
- Be consulted and oriented on a clear career path
- Participate in internal training programs to improve skills
- Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
- Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
- Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check-in, no weekend working
With other benefits
- Social Insurance according to Labor Law
- Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
- Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
- Annual premium health check
- 13 days of annual leave per year
- Opportunities to obtain professional certificates
- Website: https://www.arrowhitech.com/
- Fanpage: https://www.facebook.com/ahttechcareers
1. Sứ mệnh
Công ty TNHH Sun Logistics Việt Nam (sau đây gọi là SLV) nỗ lực cung cấp giải pháp tích hợp toàn diện cho dòng kinh doanh, dòng hàng hóa và dòng vốn sau khi tạo ra mạng lưới dịch vụ hậu cần khu vực và nền tảng tư vấn kinh doanh trong khu vực Châu Á.
2. Tầm nhìn
Một. Vượt quá sự mong đợi của khách hàng
SLV cố gắng hiểu và đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng, đồng thời ưu tiên cao nhất để bảo vệ lợi ích của họ và vượt trên cả sự mong đợi của họ.
b. Tăng cường sự hiện diện toàn cầu
SLV cố gắng thích ứng với toàn cầu hóa, tập trung nhưng không giới hạn ở châu Á và tận dụng thế mạnh của mình để thu hút lượng khách hàng trung thành trên toàn cầu.
c. Ủng hộ sức khỏe và sinh thái
SLV nỗ lực thúc đẩy phát triển kinh tế bền vững để đáp ứng yêu cầu của khách hàng đồng thời bảo vệ tối đa môi trường cũng như sức khỏe của đội ngũ nhân viên.
d. Nâng cao giá trị doanh nghiệp
SLV nỗ lực khơi dậy niềm tin của các cổ đông bằng cách nâng cao giá trị doanh nghiệp thông qua phát triển kinh doanh liên tục.
3. Giá trị
Một. Trách nhiệm với sự trung thực và liêm chính
SLV cố gắng tạo ra bầu không khí công bằng, minh bạch và trung thực, trong khi tất cả nhân viên được khuyến khích chịu trách nhiệm tích cực vì lợi ích tốt nhất của khách hàng, cổ đông, môi trường và xã hội nói chung.
b. Làm việc theo nhóm với Tổ chức Chuyên nghiệp
SLV tôn trọng nền tảng chuyên môn đa dạng của đội ngũ nhân viên và nuôi dưỡng tinh thần làm việc nhóm năng động nhằm nâng cao hiệu suất dịch vụ bằng sự phối hợp chuyên nghiệp và thông minh.
c. Thử thách với Hạnh phúc
SLV ủng hộ đội ngũ nhân viên hạnh phúc để tạo nên hoạt động kinh doanh hạnh phúc trong một công ty hạnh phúc. Thử thách không bao giờ nên là áp lực mà là động lực và năng lượng cho tất cả các thành viên trong nhóm.