Việc làm HEYO GROUP

Cập nhật 29/07/2024 12:16
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HEYO GROUP
Nhân Viên Kinh Doanh
HEYO GROUP
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 16/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô B51/I đường 2E, KCN Vĩnh Lộc, H.Bình Chánh,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Education: College/Bachelor's degree is advantage.
Have 2 to 3 Years working experience in Customer Service Executive, Sales Admin - Support (mandatory field).
Experience in Print Packaging manufacturing line will be advantages.
Able to take work pressure from work.
Fluent in English/Chinese will be advantages
Careful, well - organized, friendly, positive thinking, Hard - Working, responsible
Eager at learning and learning from doing.
Willing to travel.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Heyo Group với tên thương hiệu là Heyotour chuyên tổ chức các tour du lịch trong và ngoài nước được thành lập bởi đội ngũ Founder có kinh nghiệm lâu năm trong ngành du lịch và dịch vụ. Tuy Heyotour là một cái tên mới nhưng trong 1 năm qua Heyotour đã khẳng định được vị thế của mình và đã có chỗ đứng trên thị trường ngành du lịch.

Chính sách bảo hiểm

  • chế độ BHXH đúng theo quy định.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Team building
  • Thể thao
  • Party

Lịch sử thành lập

  • Công ty TNHH Heyo Group với tên thương hiệu là Heyotour chuyên tổ chức các tour du lịch trong và ngoài nước được thành lập năm 2021 bởi đội ngũ Founder có kinh nghiệm lâu năm trong ngành du lịch và dịch vụ

Mission

  • Heyotour có kế hoạch mở rộng thêm các chi nhánh tại các tỉnh thành trên cả nước và đăt mục tiêu trong vòng 3 năm sẽ là một thương hiệu uy tín trong ngành du lịch và là cái tên đầu tiên được mọi người lựa chọn khi đi du lịch.

Những nghề phổ biến tại HEYO GROUP

Bạn làm việc tại HEYO GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HEYO GROUP

HEYO GROUP

Click để đánh giá