Mô tả công việc
SCOPE OF WORK
The Hospitality, F&B, Campaign Assistant Account Manager, Destination Marketing will be responsible for cooperating with related departments from Hotels, F&B and operation in developing, overseeing and executing the design, layout, and branding of the hotels, F&B outlets, and campaign events.
This role requires a creative individual with a keen eye for detail and a strong understanding of branding principles to ensure all visual communications are cohesive and aligned with the hotel’s brand identity.
KEY RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES
Design and Layout:
- Develop and design visual concept and content for all hotel collaterals, including promotional materials from operational departments of Spa, Front Office, Room, Food & Beverage, House Keeping, Recreation, and sale brochures and collaterals, signage, and digital assets.
- Ensure the hotel collateral follow strictly branding guideline and remain consistency.
- Create visually appealing and on-brand designs for F&B outlets, including menus, posters, and promotional materials.
- Design layouts for campaign events, ensuring a cohesive and engaging visual presentation.
Branding and Identity:
- Maintain and enforce the Hoiana and Hospitality, F&B, Campaign brand guidelines across all visual communications.
- Ensure consistency in branding look and feel across all design materials.
- Collaborate with the marketing team to develop and refine the brand's visual identity.
Campaign Support:
- Come out the main KV for seasonal campaigns with creative design solutions that drive engagement and awareness.
- Develop and design event collateral, including invitations, banners, social media graphics, and promotional items.
- Work closely with the event planning team to create on-brand event experiences.
Collaboration and Coordination:
- Collaborate with operational departments to ensure design needs are met and projects are delivered on time.
- Coordinate with external vendors and printers to produce high-quality printed materials.
- Work with photographers and videographers to create compelling visual content for hotels, F&B and campaign.
Project Management:
Manage multiple design projects simultaneously, ensuring timely delivery and high-quality output.
Prioritize tasks and manage workflow to meet deadlines.
Innovation and Trends:
Stay updated on design trends and industry best practices.
Propose innovative design solutions to enhance the hotel's visual communication strategy.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
JOB QUALIFICATIONS
- Working on-site at Hoiana.
- More than 5 years of work experience in a design firm, advertising agency with projects related to hospitality, real estate, golf, casino.
- Good writing and communication skills in English.
- Hands-on experience with logo design, typography, color, web layout design, print production, image selection and package design.
- Proficient use of InDesign, Photoshop, Illustrator or other visual design and/or wire-framing tools.
- Demonstrable graphic design skills with a strong portfolio.
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn Hoshizaki Việt Nam, hoàn toàn thuộc sở hữu của Tập đoàn Hoshizaki, được thành lập vào năm 2016 để cung cấp cho khách hàng của chúng tôi bán hàng và hỗ trợ tốt hơn tại thị trường Việt Nam. Hoshizaki Việt Nam có trụ sở chính tại Hồ Chí Minh, văn phòng ổn định tại Hà Nội và kho hàng tại 2 vị trí chiến lược để tập trung nỗ lực vào việc cung cấp dịch vụ phản hồi nhanh chóng cho khách hàng trên khắp Việt Nam.
Ngay từ giai đoạn đầu, ông Sakamoto đã nhận ra sự cần thiết phải đầu tư vào nghiên cứu và công nghệ, và vào năm 1959, con trai ông Seishi gia nhập công ty. Cặp đôi đã cùng nhau làm việc với các kỹ sư chia sẻ tầm nhìn của họ, và bước đột phá đến với việc phát minh ra máy làm đá đầu tiên ở Nhật Bản vào năm 1965. Với danh tiếng của công ty về phát minh và chất lượng nhất quán được thiết lập tại nhà ở Nhật Bản, các doanh nghiệp từ khắp nơi trên thế giới bắt đầu yêu cầu sản phẩm của chúng tôi. Và dần dần, với việc mở rộng đầu tiên ở châu Á, Mỹ, sau đó là châu Âu và gần đây nhất là Trung Đông và châu Phi, Hoshizaki đã trở thành một công ty toàn cầu thực sự tiếp cận khách hàng tại hơn 100 quốc gia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY ĐIỆN HOSHIZAKI ĐƯỢC THÀNH LẬP BỞI ÔNG SHIGETOSHI SAKAMOTO, NGƯỜI ĐÃ THỂ HIỆN TẦM NHÌN XA ĐÁNG CHÚ Ý KHI ÔNG BẮT ĐẦU CÔNG TY CỦA CHÚNG TÔI TẠI NAGOYA, NHẬT BẢN VÀO NĂM 1947.
Mission
Chúng tôi hy vọng rằng kinh nghiệm và bí quyết của chúng tôi về thiết bị nhà bếp sẽ giúp ẩm thực Việt Nam đặc biệt đạt đến tầm cao hơn.