Mô tả công việc
Main Duties
1. To ensure that the relevant support to a day’s transactions are complete and have been verified for the Director of Finance’s and General Manager’s review and signature.
2. To assist the Director of Finance in all stages leading to the preparation of all monthly financial reporting and analysis.
3. To assist the Director of Finance in compiling budgets and forecasts and to aid Heads of Departments by providing historical data or support details.
4. To assist in the preparation of special statistical reports which may be required by local management or the Corporate Office.
5. To deputize for the Director of Finance during his absence and, therefore, to be fully acquainted with the Director of Finance’s Job Description in order to carry out those responsibilities.
6. To be fully acquainted with the Hotel’s accounting system, policies and procedures.
7. To be thoroughly familiar with the duties and responsibilities of all the accounting employees under his supervision.
8. To set guidelines and deadline dates for each employee’s monthly work in order to ensure timely financial reporting.
9. To ensure that an organized, up-to-dates filing system is maintained for all pertinent financial records.
10. Conduct surprise cash counts (at least once a month) for the General Cashier’s float, petty cash, and other major imprest funds, reporting any discrepancies to the Director of Finance.
11. To handle all problems of the Finance office with the exception of those which have to be referred to the Director of Finance.
Team Management
1. Collaborate with the Director of Finance to manage the accounting team effectively:
- To distribute work to employees on an equitable basis
- To schedule and introduce flexible job functions through job rotation
- To ensure that all employees do understand fully and adhere to the hotel’s employee rules and regulation, as well as to the hotel’s policies relating to fire, safety and health.
2. To instruct employees on the correct standards and procedures and to handle their problems regarding their daily work.
3. To assist in the training of Finance personnel as part of the effort to build an efficient team and to take an active interest in their individual development and welfare.
Executive Duties
1. To act as Duty Manager for the hotel, if so scheduled.
General
1. To respond to the changes in departmental functions as dictated by the industry, the Company, or the hotel.
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in accounting
- Financial management skills
- Strong analytical skills
- Basic legal expertise related to hotel issues
- Knowledge of purchasing, inventory controls, supplies and equipment
- Knowledge of overall hotel operations affecting the Finance Department
- Knowledge of governmental regulations and safety standards
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Attractive service charge (about 3.5 million - 5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury Hotel in Saigon
- Be part of a Dynamic Team
- Best Benefit Scheme
Tập đoàn Hoshizaki Việt Nam, hoàn toàn thuộc sở hữu của Tập đoàn Hoshizaki, được thành lập vào năm 2016 để cung cấp cho khách hàng của chúng tôi bán hàng và hỗ trợ tốt hơn tại thị trường Việt Nam. Hoshizaki Việt Nam có trụ sở chính tại Hồ Chí Minh, văn phòng ổn định tại Hà Nội và kho hàng tại 2 vị trí chiến lược để tập trung nỗ lực vào việc cung cấp dịch vụ phản hồi nhanh chóng cho khách hàng trên khắp Việt Nam.
Ngay từ giai đoạn đầu, ông Sakamoto đã nhận ra sự cần thiết phải đầu tư vào nghiên cứu và công nghệ, và vào năm 1959, con trai ông Seishi gia nhập công ty. Cặp đôi đã cùng nhau làm việc với các kỹ sư chia sẻ tầm nhìn của họ, và bước đột phá đến với việc phát minh ra máy làm đá đầu tiên ở Nhật Bản vào năm 1965. Với danh tiếng của công ty về phát minh và chất lượng nhất quán được thiết lập tại nhà ở Nhật Bản, các doanh nghiệp từ khắp nơi trên thế giới bắt đầu yêu cầu sản phẩm của chúng tôi. Và dần dần, với việc mở rộng đầu tiên ở châu Á, Mỹ, sau đó là châu Âu và gần đây nhất là Trung Đông và châu Phi, Hoshizaki đã trở thành một công ty toàn cầu thực sự tiếp cận khách hàng tại hơn 100 quốc gia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY ĐIỆN HOSHIZAKI ĐƯỢC THÀNH LẬP BỞI ÔNG SHIGETOSHI SAKAMOTO, NGƯỜI ĐÃ THỂ HIỆN TẦM NHÌN XA ĐÁNG CHÚ Ý KHI ÔNG BẮT ĐẦU CÔNG TY CỦA CHÚNG TÔI TẠI NAGOYA, NHẬT BẢN VÀO NĂM 1947.
Mission
Chúng tôi hy vọng rằng kinh nghiệm và bí quyết của chúng tôi về thiết bị nhà bếp sẽ giúp ẩm thực Việt Nam đặc biệt đạt đến tầm cao hơn.