Mô tả công việc
Essential Duties and Responsibilities
1. Strategic Planning & Reporting
o Prepare, implement, and compile data for the strategic sales plan, weekly, monthly reporting, annual goals, and sales budget, and produce forecasts and other required reports.
o Analyze monthly P&L and month-end reports to identify deviations from business goals and formulate corrective actions.
2. Financial Management
o Collaborate with Finance in preparing and managing the department’s budget and financial forecasts.
o Participate in management meetings to discuss progress towards business goals and develop annual business plans for the department.
3. Team Management & Leadership
o Conduct daily briefings with the sales team to communicate current key activities and objectives.
o Identify and develop high-potential team members, conduct performance reviews, manage performance issues, and maintain team motivation and professionalism.
4. Sales & Revenue Generation
o Direct all group, transient, and catering/banquet sales activities to maximize hotel revenue.
o Analyze competitive trends, customer feedback, and market changes to adapt sales strategies proactively.
5. Marketing & Public Relations
o Oversee all advertising, PR, and promotional activities in conjunction with corporate marketing.
o Actively participate in sales presentations, property tours, and customer meetings to drive business.
6. Guest Relations & Market Analysis
o Evaluate guest needs, the guest mix, and competitive trends to recommend relevant product or service adjustments.
o Engage with community and professional organizations to maintain visibility and enhance the hotel's positive image.
7. Operational Oversight
o Monitor team performance, conduct monthly departmental meetings, and ensure high standards of professionalism.
o Stay fully conversant with hotel fire, life safety, and emergency procedures.
8. General Duties
o Attend all briefings, meetings, and training sessions as assigned by management.
o Maintain personal appearance and hygiene standards, performing other reasonable duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge/Phí dịch vụ
- 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
- Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
- International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
- Duty meal/Bữa ăn theo ca
- Accor Group employee benefits (discussed in interview)/Quyền lợi Nhân viên Tập đoàn Accor (trao đổi khi phỏng vấn)
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Sales & Marketing, Business Administration, Hotel Management, or a related field preferred.
- 3+ years of experience in sales or marketing within the hospitality industry, including supervisory or managerial experience in a related role, or an equivalent combination of education and experience.
- Strong Communication Skills: Ability to engage effectively with clients, team members, and third parties, consistently reflecting positively on the hotel, brand, and company.
- Sales & Negotiation Skills: Proficiency in sales techniques, client relationship management, and negotiation to maximize revenue opportunities.
- Analytical & Strategic Planning: Strong analytical skills for market research, competitor analysis, and strategic planning to drive business growth.
- Technical Proficiency: Advanced knowledge of Microsoft Office and Opera or similar property management systems.
- Problem-Solving & Organizational Skills: Strong problem-solving and organizational abilities to manage multiple projects and priorities efficiently.
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo/ Ảnh thẻ
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân
- Health check/ Giấy khám sức khỏe
Tập đoàn Hoshizaki Việt Nam, hoàn toàn thuộc sở hữu của Tập đoàn Hoshizaki, được thành lập vào năm 2016 để cung cấp cho khách hàng của chúng tôi bán hàng và hỗ trợ tốt hơn tại thị trường Việt Nam. Hoshizaki Việt Nam có trụ sở chính tại Hồ Chí Minh, văn phòng ổn định tại Hà Nội và kho hàng tại 2 vị trí chiến lược để tập trung nỗ lực vào việc cung cấp dịch vụ phản hồi nhanh chóng cho khách hàng trên khắp Việt Nam.
Ngay từ giai đoạn đầu, ông Sakamoto đã nhận ra sự cần thiết phải đầu tư vào nghiên cứu và công nghệ, và vào năm 1959, con trai ông Seishi gia nhập công ty. Cặp đôi đã cùng nhau làm việc với các kỹ sư chia sẻ tầm nhìn của họ, và bước đột phá đến với việc phát minh ra máy làm đá đầu tiên ở Nhật Bản vào năm 1965. Với danh tiếng của công ty về phát minh và chất lượng nhất quán được thiết lập tại nhà ở Nhật Bản, các doanh nghiệp từ khắp nơi trên thế giới bắt đầu yêu cầu sản phẩm của chúng tôi. Và dần dần, với việc mở rộng đầu tiên ở châu Á, Mỹ, sau đó là châu Âu và gần đây nhất là Trung Đông và châu Phi, Hoshizaki đã trở thành một công ty toàn cầu thực sự tiếp cận khách hàng tại hơn 100 quốc gia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY ĐIỆN HOSHIZAKI ĐƯỢC THÀNH LẬP BỞI ÔNG SHIGETOSHI SAKAMOTO, NGƯỜI ĐÃ THỂ HIỆN TẦM NHÌN XA ĐÁNG CHÚ Ý KHI ÔNG BẮT ĐẦU CÔNG TY CỦA CHÚNG TÔI TẠI NAGOYA, NHẬT BẢN VÀO NĂM 1947.
Mission
Chúng tôi hy vọng rằng kinh nghiệm và bí quyết của chúng tôi về thiết bị nhà bếp sẽ giúp ẩm thực Việt Nam đặc biệt đạt đến tầm cao hơn.