Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Reporting to the Sales Manager, this position plays a key role for promoting and selling baking ingredients to various customers in Vietnam, including bakeries, pastry shops, and food manufacturers.
Main Responsibilities:
1. Sales Development:
- Identify and target new potential clients in the bakery sector, including Horeca, independent bakeries, and bakery chains and develop strong customer relationships.
- Define and implement sales strategies to achieve sales targets and grow market share.
- Build and maintain strong relationships with existing clients and prospects.
2. Customer Portfolio Management:
- Leverage a pre-existing network of contacts and relationships within the bakery industry.
- Regularly update and manage the customer database, ensuring accurate records of interactions and sales activities.
3. Market Analysis:
- Conduct thorough market research to understand trends, customer needs, and competitive landscape.
- Provide insights and recommendations based on market analysis to drive product development and marketing strategies.
4. Product Knowledge & Support:
- Possess in-depth knowledge of bakery ingredients and products, including flours, additives, and other essential materials.
- Provide technical support and guidance to clients on product applications and best practices.
- Conduct product demonstrations and training sessions for customers to enhance their understanding of our offers.
5. Hands-On Engagement:
- Engage with bakers and production teams on the ground to understand their needs and challenges and provide technical expertise.
- Facilitate technical discussions that enhance customer confidence in product use and application, based on in-depth understanding of their pain-points.
6. Collaboration:
- Work closely with our internal marketing and product development teams to align strategies and address market demands.
- Collaborate with logistics and operations to ensure timely delivery of products to clients.
7. Reporting:
- Prepare regular detailed sales reports, forecasts, and performance metrics to share with management.
- Provide feedback from customers to inform product enhancements and new offers.
Yêu Cầu Công Việc
- Experience: Minimum of 2-5 years of experience in sales, preferably in the baking industry, as well as hands-on technical experience.
- Education: Bachelor's degree in Sales, Marketing, Food Science or a related field.
- Language Skills: Fluency in Vietnamese and English is essential.
- Skills: Strong communication, negotiation, and problem-solving skills.
- Market Knowledge: Knowledge of the Vietnamese food industry, particularly the baking sector.
- Technical Skills: Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Hoshizaki Việt Nam, hoàn toàn thuộc sở hữu của Tập đoàn Hoshizaki, được thành lập vào năm 2016 để cung cấp cho khách hàng của chúng tôi bán hàng và hỗ trợ tốt hơn tại thị trường Việt Nam. Hoshizaki Việt Nam có trụ sở chính tại Hồ Chí Minh, văn phòng ổn định tại Hà Nội và kho hàng tại 2 vị trí chiến lược để tập trung nỗ lực vào việc cung cấp dịch vụ phản hồi nhanh chóng cho khách hàng trên khắp Việt Nam.
Ngay từ giai đoạn đầu, ông Sakamoto đã nhận ra sự cần thiết phải đầu tư vào nghiên cứu và công nghệ, và vào năm 1959, con trai ông Seishi gia nhập công ty. Cặp đôi đã cùng nhau làm việc với các kỹ sư chia sẻ tầm nhìn của họ, và bước đột phá đến với việc phát minh ra máy làm đá đầu tiên ở Nhật Bản vào năm 1965. Với danh tiếng của công ty về phát minh và chất lượng nhất quán được thiết lập tại nhà ở Nhật Bản, các doanh nghiệp từ khắp nơi trên thế giới bắt đầu yêu cầu sản phẩm của chúng tôi. Và dần dần, với việc mở rộng đầu tiên ở châu Á, Mỹ, sau đó là châu Âu và gần đây nhất là Trung Đông và châu Phi, Hoshizaki đã trở thành một công ty toàn cầu thực sự tiếp cận khách hàng tại hơn 100 quốc gia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY ĐIỆN HOSHIZAKI ĐƯỢC THÀNH LẬP BỞI ÔNG SHIGETOSHI SAKAMOTO, NGƯỜI ĐÃ THỂ HIỆN TẦM NHÌN XA ĐÁNG CHÚ Ý KHI ÔNG BẮT ĐẦU CÔNG TY CỦA CHÚNG TÔI TẠI NAGOYA, NHẬT BẢN VÀO NĂM 1947.
Mission
Chúng tôi hy vọng rằng kinh nghiệm và bí quyết của chúng tôi về thiết bị nhà bếp sẽ giúp ẩm thực Việt Nam đặc biệt đạt đến tầm cao hơn.