Mô tả công việc
As the PA to GM, you will play a pivotal role in supporting our General Manager, ensuring operational excellence, and driving sustainability initiatives. You’ll collaborate across departments to maintain quality standards, streamline processes, and align our operations with Melia’s commitment to exceptional service and environmental stewardship.
Support the General Manager: Manage schedules, communications, and prepare for meetings and presentations.
Ensure Standards & Quality Control: Assist departments in adhering to operational standards, conducting checks, and driving continuous improvement.
Lead Sustainability Projects: Follow up on eco-conscious initiatives, collaborating with teams to achieve environmental goals.
Departmental Coordination: Facilitate interdepartmental communication and alignment with organizational objectives.
Track & Report Progress: Prepare detailed reports on project milestones, quality audits, and sustainability metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge.
- Daily shuttle bus to and from Hanoi city center.
- Free shared staff room at the dormitory.
- Free canteen meal (all days for those staying at dorm).
- Clear development plan and growing with Melia Hotels International.
- Fresh working environment with a unique hotel located on the mountain.
- Opportunity to grow and be part of the exciting rebranding journey to the Melia Collection in 2025.
Yêu cầu công việc
- Degree in Hospitality, Business Administration, or related fields.
- Detail-oriented with strong organizational and problem-solving skills.
- Fluent in English and Vietnamese, with excellent communication abilities.
- Experience in quality assurance, sustainability, or a similar role is highly desirable.
- Proactive and adaptable, with a passion for hospitality and eco-tourism.
Yêu cầu hồ sơ
If you’re ready to take your career to the next level and contribute to our success, we’d love to hear from you!
Contact: 0349624033 (Ms. Phượng).
Tập đoàn Hoshizaki Việt Nam, hoàn toàn thuộc sở hữu của Tập đoàn Hoshizaki, được thành lập vào năm 2016 để cung cấp cho khách hàng của chúng tôi bán hàng và hỗ trợ tốt hơn tại thị trường Việt Nam. Hoshizaki Việt Nam có trụ sở chính tại Hồ Chí Minh, văn phòng ổn định tại Hà Nội và kho hàng tại 2 vị trí chiến lược để tập trung nỗ lực vào việc cung cấp dịch vụ phản hồi nhanh chóng cho khách hàng trên khắp Việt Nam.
Ngay từ giai đoạn đầu, ông Sakamoto đã nhận ra sự cần thiết phải đầu tư vào nghiên cứu và công nghệ, và vào năm 1959, con trai ông Seishi gia nhập công ty. Cặp đôi đã cùng nhau làm việc với các kỹ sư chia sẻ tầm nhìn của họ, và bước đột phá đến với việc phát minh ra máy làm đá đầu tiên ở Nhật Bản vào năm 1965. Với danh tiếng của công ty về phát minh và chất lượng nhất quán được thiết lập tại nhà ở Nhật Bản, các doanh nghiệp từ khắp nơi trên thế giới bắt đầu yêu cầu sản phẩm của chúng tôi. Và dần dần, với việc mở rộng đầu tiên ở châu Á, Mỹ, sau đó là châu Âu và gần đây nhất là Trung Đông và châu Phi, Hoshizaki đã trở thành một công ty toàn cầu thực sự tiếp cận khách hàng tại hơn 100 quốc gia.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY ĐIỆN HOSHIZAKI ĐƯỢC THÀNH LẬP BỞI ÔNG SHIGETOSHI SAKAMOTO, NGƯỜI ĐÃ THỂ HIỆN TẦM NHÌN XA ĐÁNG CHÚ Ý KHI ÔNG BẮT ĐẦU CÔNG TY CỦA CHÚNG TÔI TẠI NAGOYA, NHẬT BẢN VÀO NĂM 1947.
Mission
Chúng tôi hy vọng rằng kinh nghiệm và bí quyết của chúng tôi về thiết bị nhà bếp sẽ giúp ẩm thực Việt Nam đặc biệt đạt đến tầm cao hơn.