Since 2006, we have been innovating at the edge of technological possibilities and are now shaping global communications of the future. Through 75+ offices on six continents, Infobip’s platform is used by almost 80% of the population, making it the largest network of its kind and the only full-stack cloud communication platform globally.
Join us on our mission to create life-changing interactions between humans and online services with new and unseen solutions.
Help customers and/or partners understand the value of Infobip solutions and services
- Understand the customers’ businesses, knowing exactly which of our solutions and products can help them evolve their business
- Design new and innovative solutions to meet customers’ business needs
- Collect the technical requirements and design technical solutions and service integration plans
- Handle technical and security questionnaires
- Conduct captivating demos and POCs
- Conduct scoping exercises and provide service quote estimation
- Deliver comprehensive and precise technical documentation
- Configure/customize Infobip solutions to meet customer’s business requirements
- Ensure all projects are delivered on time, within scope and budget, and exceeding customer expectations
- Conduct consulting and solution enablement sessions for customers and document with meeting minutes summaries.
- Create conversational workflows and strategies (natural dialog flows, wireframes and templates) for Answers and other Infobip products
- Document solutions and best practices and share them within the department (e.g. through active participation in the Community of Practice)
- Have an overview of market feature requirements and provide feedback to steer the development of products’ features
- Maintain a comprehensive understanding of Infobip's products and solutions, both technically and commercially, staying updated on changes and upgrades
- Bachelor or Master degree in computer science or technology
- 5+ years of experience in solution engineering, presales or systems applications consulting
- Your technical know-how in networking, connectivity, programming logic, and APIs is considered advantageous.
- Your exposure to communications platform as a service (CPaaS) or software as a service (SaaS) is highly valued.
- You have a robust engineering background and a genuine passion for technology.
- You are an effective communicator: your the ability to communicate fluently with clients & colleagues.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, ancestry, religion, age, sex, sexual orientation, gender, gender identity, national origin, citizenship, disability, veteran status, or any other part of one's identity.
Infobip là một nền tảng truyền thông đám mây toàn cầu hỗ trợ các doanh nghiệp xây dựng liên kết trong suốt hành trình của khách hàng. Với một nền tảng duy nhất, các giải pháp như tương tác, nhận dạng, xác thực người dùng và trung tâm liên hệ trên đa kênh của Infobip giúp các doanh nghiệp và đối tác phát triển kinh doanh và tăng mức độ trung thành của khách hàng. Với hơn 10 năm xây dựng và phát triển, Infobip đã mở rộng quy mô lên đến hơn 75 văn phòng trên toàn thế giới. Đội ngũ công ty cung cấp công nghệ tân tiến, với khả năng tiếp cận hơn bảy tỷ thiết bị di động tại 6 lục địa được liên kết với hơn 9.700 liên hệ của doanh nghiệp, trong đó hơn 800 liên hệ của nhà điều hành trực tiếp. Infobip được thành lập vào năm 2006 và được dẫn dắt bởi những người đồng sáng lập là CEO Silvio Kutić, Roberto Kutić và Izabel Jelenić.
Review CÔNG TY TNHH INFOBIP
Công ty tốt với văn hóa doanh nghiệp và đồng nghiệp tuyệt vời
Tôi hoàn toàn hài lòng với môi trường tốt như Infobip
Không có thứ bậc, giao tiếp công bằng và đơn giản