TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The integrated marketing team crafts and executes integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. The team builds brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience. Whether it's launching innovative marketing campaigns, optimizing user interfaces, or crafting compelling narratives, the team's contributions are essential to TikTokShop's success in SEA.
In this role, you will act as the strategic architect, transforming business and brand challenges/opportunities into compelling creative and communication directions. This role demands a strategist who combines creativity with analytical acumen to devise communication strategies that effectively tackle brand challenges/opportunities. The planner will collaborate closely with To-Consumer, To-Business, and Media teams to ensure campaigns are cohesive and impactful.
Roles & Responsibilities
- Insight Development: Leverage existing internal analytic tools, BHT, social listening, regional research, and conduct local research (if needed) to gather valuable insights and form creative and communication strategies
- Market and Competition Analysis: Stay updated on competitor movements, communication trends, and cross-field case studies to enrich market knowledge and initiate impactful campaigns
- Creative Brief Development: Write detailed creative briefs for all types of campaigns, including To-Consumer and To-Business, and provide the ideal environment for creative development. Combine market data, qualitative/desk research, product knowledge, and execution references to enable the creative team to produce innovative ideas, especially for digital platforms
- Communication Strategy: Develop communication strategies and work closely with internal and external teams to ensure integrated communication across all touchpoints
- Reputation Building: Document case studies and prepare award submissions to highlight the marketing team's achievements and build its reputation
- Cross-functional Collaboration: Act as the center of expertise to collaborate with Marketing Team (To-C/To-B/Media), Platform Campaigns, and IP Campaigns and other XFN to co-develop cohesive and effective campaigns
Minimum Qualification:
- Minimum of 2 years of experience in an agency setting, preferably in roles such as Creative Planner or Strategic Planner (e-commerce client exposure is a plus)
- Ability to blend creativity with analytical skills to develop effective communication strategies
- Comfortable working in a fast-paced environment and flexible enough to deliver campaigns of varying scales within short lead times
- Ability to work independently and demonstrate strong self-motivation
Công ty TNHH Keeson (Bình Dương) có 100% vốn đầu tư từ Tập Đoàn Keeson Technology Co., Ltd., từ Trung Quốc
Công ty chúng tôi thành lập đến nay gần hai năm bộ máy nhân lực đang dần hoàn thiện, môi trường làm việc thân thiện, thoải mái là cơ hội cho các bạn trẻ học hỏi, trau dồi thể hiện năng lực cũng như cá tính của mình trong công việc. Các bạn hãy gia nhập vào đội ngũ chúng tôi để góp phần phát triển Công ty Keeson Bình Dương trở thành một trong những thành viên mạnh mẽ của Tập Đoàn Keeson và để môi trường làm việc chuyên nghiệp từ Công ty giúp bạn tốt hơn mỗi ngày
- Nói về Tập Đoàn Keeson Technology Co., Ltd.,: Có trụ sở chính tại Gia Hưng, Chiết Giang, Trung Quốc: Chủ yếu hoạt động trong lĩnh vực nghiên cứu và phát triển, thiết kế, sản xuất và kinh doanh giường điện thông minh và các sản phẩm hỗ trợ. Tập Đoàn tuân thủ sứ mệnh "tạo ra trải nghiệm sống thông minh và tuyệt vời" và nhấn mạnh vào việc bảo vệ môi trường, an toàn và nhân tâm
Năm 2005 Tập đoàn Keeson đã phát triển và sản xuất thành công chiếc giường điện thông minh đầu tiên mở ra thị trường tại Mỹ, Sau hơn 15 năm phát triển sản phẩm của Tập đoàn Keeson đã có mặt tại 48 quốc gia/vùng lãnh thổ. Giờ đây chúng tôi đã trở thành một trong những nhà sản xuất giường điện thông minh lớn nhất thế giới.
Năm 2019 chúng tôi đã phát triển thành công cảm biến thế hệ thứ hai, là một sự đổi mới của công nghệ cảm biến thông minh. Ông Tang GuoHai, người sáng lập tập đoàn từng nói ông tin rằng "Công nghệ tạo ra giá trị và sự giàu có".
Tập đoàn Keeson cam kết cung cấp các sản phẩm mang lại giấc ngủ lành mạnh cho người dùng trên toàn thế giới và lấy công nghệ thông minh làm mục tiêu là trở thành người điều khiển giấc ngủ lành mạnh.
Đến năm 2020, Keeson Technology có tổng cộng 397 bằng sáng chế, trong đó có 327 bằng sáng chế trong nước (12 bằng phát minh sáng chế) và 69 bằng sáng chế ở nước ngoài. Hiện tại Tập Đoàn đã có 10 công ty con trên khắp thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
- Khẳng định giá trị và đẳng cấp của thương hiệu Công ty, phát triển theo xu thế hội nhập, bền vững, hiệu quả doanh nghiệp gắn liền với các giá trị văn hóa, lợi ích của cộng đồng.