Việc làm Công ty TNHH Không Hải Vận

Cập nhật 26/07/2024 16:27
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Không Hải Vận
Field Sales Assistant Manager
Công ty TNHH Không Hải Vận
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |,Hà Nội

Mô tả công việc

Position summary:
The Assistant Manager in Field Sales is responsible for supporting the Senior Manager in managing and developing new customer & maitenace the incumbent business by setting budgets, KPIs, and identifying areas for improvement in sales and servicing strategies. They are accountable for hunting new business, supervising staff, and monitoring performance to provide exceptional customer service while achieving sales goals. Essential skills include outstanding communication and interpersonal abilities, problem-solving, and keen attention to detail.
Duties and responsibilities
► Business Development & management of incumbent business for Logistics:
- Support Senior Manager in setting monthly and yearly budgets for Logistics Business, and KPIs for the team.
- Evaluate and monitor the budget, KPIs, cost-effectiveness, and productivity of the team.
- Analyze customer insights and identify areas for improvement in strategy.
- Ensure team members are informed on industry-related news and regulations and follow company guidelines.
- Monitor team activities through CRM and provide support where needed.
► Sales planning for Logistics Business:
- Support Senior Manager in preparing necessary information on target industries for market analysis and investment.
- Monitor P/L on a weekly basis and adjust buying and selling rates to minimize loss.
► Customer analysis for Logistics Business:
- Collect information on the customer's current situation and demand, incumbent forwarder, cargo volume, commodity type, incumbent rate level, lead time, and special conditions.
► Sales meetings & Customer visits:
- Support Senior Manager in conducting sales meetings with the team at least twice a month and maintain records.
- Visit VIP customers to check their satisfaction with KWE's services.
► Solution development:
- Verify solutions proposed by subordinates and coordinate with other products to improve solutions.
- Guide sales staff on handling sales efficiently and advise on RFQ strategy.
- Support subordinates in finding solutions to collect payments from customers
► Perform other tasks as assigned by the superiors.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
- Bachelor's Degree in Business or a related field, with a focus on International Business, Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred.
- A minimum of 05 years in the forwarding and logistics industry with a strong understanding of industry processes and practices.
► Required skills and abilities:
- Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.
- Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships.
- Efficient problem-analysis and problem-solving skills.
- Ability to perform effectively under high-pressure situations.
- Proactive and self-driven approach.
► Working Conditions and Benefits
- Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
- Working time: 8:00 AM - 5:35 PM, from Monday to Friday
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Annual Salary Increase: once per year
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Insurance: 24 hours' Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Không Hải Vận
Công ty TNHH Không Hải Vận Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 5, Đường Đống Đa, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Công ty AIR SEA TRANSPORT VIỆT NAM (AST) là công ty Logistic chuyên nghiệp, có chi nhánh ở nhiều nước, có mạng lưới agent rộng khắp, trụ sở chính đặt tại Hongkong, chúng tôi chuyên nghiệp trong các lĩnh vực:
- Vận tải đường biển
- Vận tải hàng không
- Vận tải nội địa
- Nhà kho
- Kiểm đếm, đóng gói - Vận tải đường bộ: Xe tải lạnh, xe tải thường và container các loại
- Dịch vụ giao nhận và khai báo hải quan.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm, nghỉ phép, … theo quy định của Luật lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch nghỉ mát trong nước và ngoài nước.

Lịch sử thành lập

  • AIR SEA TRANSPORT VIỆT NAM (AST VN) được thành lập vào tháng 10 năm 2007.

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Không Hải Vận

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Không Hải Vận? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Không Hải Vận

Công ty TNHH Không Hải Vận

Click để đánh giá