Việc làm Công ty TNHH Không Hải Vận

Cập nhật 26/07/2024 16:27
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Không Hải Vận
[TAM SƠN] HCM - Marcom Lead/ Trưởng nhóm Marketing và Truyền Thông
Công ty TNHH Không Hải Vận
8 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.

Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers’ companion to discover inspiration.

For more information, please visit: https://career.openasiagroup.com/

Marcom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities, providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of Tam Son.

1. Research market and communication trends as well as client’s information

  • Observe and capture market and communication trends, especially in relating fields
  • Acquire understanding about the brand’s product or service, the market and its consumers – and understand their objectives in terms of sales, market-share, brand awareness and positionin

2. Act as key contact point for the brand for management and execution

  • Build strong, long-term brand relationships and maintain frequent interaction
  • Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management
  • Understand larger financial picture and the impacts of marcom activities on brand’s overall performance
  • Manage brand’s expectations and interpret brand’s feedback for change or improvement

3. Coordinate with other departments and team members

  • Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects’ deadlines, maximizing internal interests and external profits
  • Create organized and clear communications at all levels and across all departments
  • Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth

4. Digital Project Manager

  • MKT Automation Strategy and coordinator
  • Communication leader in brands development on ecommerce platforms or their own website

5. Other tasks assigned by the line manager

  • Deliver reports, analysis, and other tasks as requested

Yêu Cầu Công Việc

1. Core Competencies

  • Organized and detail-oriented
  • Creative thinking, good communication, and motivation
  • Team work and responsibility

2. Skills

  • Excellent communication and presentation skills, both in verbal and in writing (Both Vietnamese and English)
  • Desk research and analysis skills
  • Fluency in both verbal and written English is preferred

3. Knowledge & Qualification

  • Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences 
  • Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
  • Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
    products, distribution…)

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Không Hải Vận
Công ty TNHH Không Hải Vận Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 5, Đường Đống Đa, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Công ty AIR SEA TRANSPORT VIỆT NAM (AST) là công ty Logistic chuyên nghiệp, có chi nhánh ở nhiều nước, có mạng lưới agent rộng khắp, trụ sở chính đặt tại Hongkong, chúng tôi chuyên nghiệp trong các lĩnh vực:
- Vận tải đường biển
- Vận tải hàng không
- Vận tải nội địa
- Nhà kho
- Kiểm đếm, đóng gói - Vận tải đường bộ: Xe tải lạnh, xe tải thường và container các loại
- Dịch vụ giao nhận và khai báo hải quan.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm, nghỉ phép, … theo quy định của Luật lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch nghỉ mát trong nước và ngoài nước.

Lịch sử thành lập

  • AIR SEA TRANSPORT VIỆT NAM (AST VN) được thành lập vào tháng 10 năm 2007.

Mission

Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Không Hải Vận

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Không Hải Vận? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Không Hải Vận

Công ty TNHH Không Hải Vận

Click để đánh giá