Việc làm KIKI SOFTWARE

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH KIKI SOFTWARE
Nhân viên Kinh doanh (Ca đêm)
KIKI SOFTWARE
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 7
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH KIKI SOFTWARE
KIKI SOFTWARE Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
106 Hoàng Quốc Việt, Cầu Giấy

KIKI SOFTWARE là công ty phát triển và cung cấp các ứng dụng và giải pháp cho cộng đồng Marketer và MMO nhằm nâng cao hiệu quả công việc, tối ưu hóa và tự động hóa các quy trình thủ công.

Điểm mạnh của KIKI SOFTWARE là nắm bắt được tâm lý khách hàng cũng như nhu cầu của cộng đồng Marketer, MMO nói riêng và giới truyền thông nói chung. Chúng tôi là nhà phát triển các giải pháp công nghệ chuyên nghiệp sẽ giúp doanh nghiệp và nhóm của bạn phát triển trên nền tảng bạn đã chọn.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2015

Mission

Khách hàng là giá trị lớn nhất quyết định sự thành công. KIKI SOFTWARE luôn nỗ lực để đáp ứng những nhu cầu nhằm thỏa mãn khách hàng.

Những nghề phổ biến tại KIKI SOFTWARE

Bạn làm việc tại KIKI SOFTWARE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KIKI SOFTWARE

KIKI SOFTWARE

Click để đánh giá