Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR - RCR INFRASTRUCTURE

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Kỹ thuật
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR - RCR INFRASTRUCTURE

Kỹ thuật
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
An ninh - Bảo vệ
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR - RCR INFRASTRUCTURE

Cập nhật 09/10/2025 21:19
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR Việt Nam
Engineering Solution Exercutive
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 17/02/2025
Hạn nộp hồ sơ: 10/03/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  1. To provide comprehensive Engineering management with a focus on continuous improvement and standardization. To achieve best practices across the Vietnam.
  2. Support Establishing FM solutions structure, be part of growing the FM operations in Vietnam
  3. Develop SOPs and Create standardization across the country.
  4. Ensure the country meets the SLA’s and KPIs established by the Client and RCR Vietnam
  5. Delivery of services in accordance with client required SOW’s for Facilities Management, Procurement and Critical Environment.

Yêu Cầu Công Việc

I. Engineering & Operations:

  1. Provide any technical support to site teams for the Preventive, Predictive and Planned Maintenance program to minimize maintenance, repair and replacement costs together with minimizing the risk of plant failure/interruption.
  2. Implement procedures and performance measures to ensure simplification and accuracy of work methods and reliability of systems. Country consistency will be of importance.  (QMS)
  3. Ensure that the team liaises closely with the Country Operations procedures to ensure service standards are maintained
  4. Recommend continuous quality improvement practices across the country, ensuring initiatives are followed up to maximize the benefits to client accounts and RCR
  5. Ensure consistency of policies & procedures with constant updating and that all staff have adequate familiarity with the systems as well as the policies
  6. Implement, comply with and audit all internal management systems, for quality assurance
  7. Assist with the coordination of Churn and other relocations  activities
  8. Ensure all Critical Environment (CEM) requirements are met. 
  9. Assist the Country team in selling FM Solutions for technical services.
  10. Ensure all Financial Management requirements are completed in a timely and accurate manner.

II. CMMS & Other Software:

  1. System Implementation and Configuration: Set up, configure, and customize the CMMS software to meet organizational needs.
  2. User Training and Support: Train end-users and provide ongoing support, including troubleshooting and addressing queries.
  3. Inspections and Audits: Conduct regular inspections and audits to ensure CMMS compliance and proper usage.

III. Procurement and Vendor Management:

  1. Vendor Sourcing and Procurement: Support vendor sourcing, negotiation, tendering, and contract preparation in line with procurement guidelines.
  2. Benchmarking and Approval: Benchmark services nationwide and support the contract approval process.

IV. Customer Service / Client Relationships:

  1. Analyze Service Trends: Evaluate response times and service requests.
  2. Record and Act on Feedback: Ensure client feedback is documented and addressed.
  3. Manage Client Relationships: Develop and maintain client relationships to meet service expectations.
  4. Lead and Mentor Team: Lead by example and train the team to achieve high client satisfaction.
  5. Problem-Solving and Conflict Resolution: Address client concerns promptly and effectively.
  6. Team Collaboration: Work closely with sales, marketing, customer support, and operations teams to align internal resources with client needs.
  7. Develop initiatives and strategies that lead to cost savings and service improvement

V. Reporting:

  1. Ensure that the team delivers meaningful inputs across the country in the development of monthly management reports.
  2. Prepare and review monthly  reports including the preparation of analysis.

Others tasks requested by line manager

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Quận 3, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Phụ cấp khác: Will be discussed in the interview
  • Thời gian thử việc: 60 days
  • Cơ hội huấn luyện: Yes
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Thời gian làm việc: Maximum 48 hours / week
  • Đồng nghiệp: Friendly and open
  • Phúc lợi: Will be discussed in the interview
  • Ngày nghỉ: 14 days / year
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR Việt Nam
Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR - RCR INFRASTRUCTURE Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà Centec, 72-74 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

RCR Cơ sở hạ tầng kỹ thuật Việt Nam (RCR) là công ty kỹ thuật tích hợp và là nhà cung cấp hàng đầu các dịch vụ điện, phòng cháy chữa cháy, thông tin liên lạc, HVAC (sưởi ấm, thông gió và điều hòa không khí), cơ khí và dịch vụ tài sản tại Việt Nam.

RCR cải thiện môi trường làm việc qua từng ngày. An toàn hơn. Năng suất hơn. Chúng tôi làm điều này với đội ngũ kỹ thuật chuyên môn cao, tinh thần hỗ trợ hết mình, và giao tiếp hiệu quả.


Những nghề phổ biến tại Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR - RCR INFRASTRUCTURE

Bạn làm việc tại Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR - RCR INFRASTRUCTURE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR - RCR INFRASTRUCTURE

Kỹ Thuật Hạ Tầng RCR - RCR INFRASTRUCTURE

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo