Mô tả công việc
Control all aspects of documentation with multiple simultaneous products, projects and other important stakeholders, utilizing the traditional methods/systems of document control.
Create and maintain Document Control folders and correspondence folders for various products and stakeholders. Ensure accurate access rights and permissions to the folders.
Provide effective control for documents, and drawings, adhering to standard procedure.
Collaborate closely with Managers to ensure all product and company documents reflect the latest version and updates.
Enforcing compliance with company and client policies, particularly concerning the disposal of confidential documents.
Monitoring and auditing document workflows to ensure consistency and adherence to quality standards.
Supporting the documentation needs of project/product teams and departments by facilitating document approvals, revisions, and archiving.
Identifying opportunities for process improvement in document control systems and workflows.
Research, recommend, and deploy suitable document control software or tools available in the market to enhance the efficiency of document management processes.
Develop and improve the company's data input systems for increased accuracy, ease of tracking, and streamlined workflows.
Yêu cầu công việc
Proficiency in process automation and document management tools/systems such as chat GPT, power automate and Co-pilot, Jira, Microsoft Office applications.
A degree of Industrial Engineering/Data Science/Information Management/Business Administration.
A minimum of 2 years' experience in project, product, or technical document management, automation document tracking/managing process and system.
Detailed oriented, well-organized, effective communication.
A customer service mindset with a proactive and collaborative approach to teamwork.
Quyền lợi được hưởng
An international working environment with friendly and passionate colleagues
Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer
Meaningful work with experienced & strong technical veterans
Flat structure, simple processes & transparency
In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:
Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews
Annual bonus and performance bonus
19 paid days off per year
1 WFH day per week (-)
100% salary & full social insurance during the probation period
Premium health care insurance (PVI)
Free lunch, snacks, coffee, and tea
Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...
Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...)
(-) Only apply to full-time employees meeting work conscientiousness criteria and maintaining remote productivity.
Salary: Negotiation
Employment Type: Full-time
Important Note:
By submitting an application, or sending your CV to us:
a) you acknowledge that you have read, understood, and agreed to STYL's Candidate Privacy Notice (It can be easily found on our website), and consent to the collection, use, and/or disclosure of your personal data by us for the purposes set out in the Notice; and
(b) in the event that we have received your job application or personal data from any third party pursuant to the purposes set out in the Notice, you warrant that such third party has been duly authorized by you to disclose your personal data to us for the purposes set out in the the Notice.
Công Ty TNHH LAUDERT Việt NAM - Laudert, được công nhận là một trong những nhà cung cấp dịch vụ truyền thông nhiều kênh hàng đầu ở châu Âu. Laudert là sự liên kết hiệu quả giữa các sản phẩm truyền thông và CNTT.
Với hơn 400 nhân viên tại các quốc gia như Vreden, Hamburg, Stuttgart, Bangkok và thành phố Hồ Chí Minh, Laudert đã được công nhận là một trong những nhà cung cấp dịch vụ truyền thông nhiều kênh hàng đầu ở châu Âu. Sự liên kết hiệu quả giữa sản phẩm truyền thông và chuyên môn về CNTT là niềm đam mê hàng ngày của chúng tôi. Các doanh nghiệp toàn cầu và các doanh nghiệp với quy mô trung bình thành công từ ngành đa kênh cũng như ngành công nghiệp quảng bá thương hiệu có thể hưởng lợi từ việc này.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
Năm 1959 Laudert đã dẫn đầu thị trường từ. Chúng tôi độc lập với các ngân hàng và do chủ sở hữu điều hành. Chúng tôi hoạt động theo triết lý cởi mở, đổi mới trong khi vẫn giữ cả hai chân trên mặt đất: Cảm giác đáng tin cậy như đang ở nhà thay vì xây dựng những lâu đài lý thuyết trên không. Laudert đóng vai trò là người liên hệ trong toàn bộ chuỗi giá trị về truyền thông sản phẩm và thương hiệu, kết hợp kiến thức chuyên môn trong các lĩnh vực cốt lõi được chọn với nền tảng vững chắc dựa trên sức mạnh tổng hợp.
Mission
Trái tim và tâm hồn của chúng tôi ở Vreden, những tia sáng rực rỡ ở Hamburg và toàn bộ sức mạnh sáng tạo ở miền nam: Cam kết rõ ràng về sản xuất ở Đức. Một mạng lưới hiệu quả gồm các quy trình thông minh và quy trình làm việc liền mạch để sản xuất giữa các bộ phận và nhóm dự phòng. Đó là ý nghĩa của nội dung đối với Laudert.
Review Laudert Vietnam
Sếp tốt, đồng nghiệp thân thiện
Sếp tốt, đồng nghiệp dễ thương
Môi trường chuyên nghiệp