Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Be responsible for the full circle of Back Office recruitment process, including sourcing, screening and shortlisting candidates, conducting interviews, making offers and onboarding employees;
- Work with Hiring Managers to determine and adjust their hiring needs to match the labor market;
- Build and manage the company's talent pool, using for the future hiring needs.
- Identify and build on potential partnership opportunities to improve the company's employer brand;
- Assist in executing and building up ideas/concepts of internal activities to attract high engagement of employees: Company Birthday, YEP, etc.;
- Other tasks assigned by the line manager.
Yêu Cầu Công Việc
Job Requirements
- Bachelor’s Degree required. Fluency in English is a must;
- At least 2 year of experience in the same position;
- Good communication, problem solving & presentation skills;
- Good interpersonal skill with the ability to influence and handle sensitive situations;
- Keep up with social media trends;
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 28
- Thời gian làm việc: Hành chính 8:30 – 17:30 thứ Hai – Sáu
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Long Hoàng Investment được thành lập vào ngày 28/06/2019, khởi đầu là đơn vị môi giới các dự án tại thị trường thành phố Hồ Chí Minh.
Với thế mạnh là công nghệ khai thác khách hàng cùng đội ngũ cán bộ nhân viên trẻ được đào tạo chuyên nghiệp, nhiệt tình, năng động, sáng tạo và làm việc hiệu quả, Long Hoàng Investment đã từng bước chuyển mình với những bước đi vững chắc khẳng định niềm tin trong tâm trí khách hàng và đối tác.