Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Receive recruitment requests from departments.
- Search for and screen CVs and application documents.
- Contact candidates to schedule interview appointments.
- Organize interviews to meet the company’s recruitment requirements.
- Send job offer letters to successful candidates.
- Carry out procedures for onboarding new employees.
- Store and manage employee records systematically.
- Assist in preparing company office documents.
- Organize and conduct training on professional skills and company culture for employees.
- Negotiate with candidates regarding working conditions, salary, and benefits as per company policy.
- Other tasks as assigned by BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Age from 19 to 30 years old.
- Graduate in Human Resources, Business Administration, or other related fields.
- Have 1 to 2 years of experience in recruitment.
- Good communication skills, flexible in handling situations.
- Knowledge of HRM is an advantage.
- Mastery of the recruitment process and candidate record management.
- Good communication skills in English.
- Enjoy full employee benefits (labor contract, social insurance, annual leave, holiday bonuses, etc.)
- Professional working environment with a clear career advancement path.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 19 - 30
- Lương: Trên 8 Tr VND
Công ty TNHH Long Hoàng Investment được thành lập vào ngày 28/06/2019, khởi đầu là đơn vị môi giới các dự án tại thị trường thành phố Hồ Chí Minh.
Với thế mạnh là công nghệ khai thác khách hàng cùng đội ngũ cán bộ nhân viên trẻ được đào tạo chuyên nghiệp, nhiệt tình, năng động, sáng tạo và làm việc hiệu quả, Long Hoàng Investment đã từng bước chuyển mình với những bước đi vững chắc khẳng định niềm tin trong tâm trí khách hàng và đối tác.