Việc làm Luxstay Việt Nam

Cập nhật 04/10/2024 09:38
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Luxstay Việt Nam
IT Project Management Officer
Luxstay Việt Nam
28 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 04/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

1. Project Planning/Management:

  • Collaborate with project stakeholders and corresponding personnel or vendors to define the project scope.
  • Responsible for planning, executing, monitoring & controlling, and closing projects across multiple stakeholders; developing analyses to support process and project improvements.
  • Manage and coordinate projects through all phases of initiation, development, and implementation.
  • Work with the business to define and manage the scope, strategy, requirements, and implementation of projects.
  • Ensure that assigned projects are completed within budget and schedule while meeting business objectives.

2. Quality & Risk Management:

  • Ensure project delivery meets quality standards set by stakeholders/users.
  • Ensure project delivery adheres to international quality standards.
  • Identify project risks and develop resolutions for potential risks.
  • Communicate effectively with the project committee, stakeholders, and key users regarding any potential project risks.
  • Execute resolutions as required.

3. Users & Vendor Management:

  • Engage with key users/stakeholders to ensure user requirements are fully implemented in the project.
  • Prepare regular, clear, and accurate executive summaries for stakeholders and key users to understand project status.
  • Ensure stakeholders/key users are fully aware of project progress.
  • Manage vendor engagement from selection and bidding to negotiation.
  • Ensure vendors are fully aware of project requirements and deliverables that meet user needs.
  • Closely monitor vendor implementation according to the project schedule.
  • Negotiate optimal costs with vendors for implementation.
  • Ensure vendors follow the Software Development Life Cycle (SDLC) with proper testing of deliverables.

4. Change request Control:

  • Regularly communicate with users to identify any changes in requirements.
  • Properly reflect changes to vendors and assess their impact on project delivery and costs.
  • Communicate changes to the project committee regarding schedule and cost implications due to requirement changes. Obtain consent from the project committee for applying changes.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in IT, Computer Science, or Economics.
  • Minimum 3 years of experience in project management or related roles.
  • Experience in identifying, analyzing, and managing project risks on large, complex projects.
  • Experience in forecasting, resource capacity planning, and budget performance reporting.
  • Experience in defining project management standards and auditing projects for compliance.
  • Extensive business analysis experience in deriving project requirements.
  • Strong presentation, written, and verbal communication skills.
  • Ability to work independently and under pressure.

JOB BENEFITS:

  • Salary: Negotiable based on ability.
  • Performance rewards, holiday allowances, vacations, and training opportunities.
  • Full benefits in accordance with Labor Law.
  • Health insurance (Aon Care).
  • Opportunity to work in a professional and friendly environment.

Others:

  • Great opportunities to work in a dynamic and entrepreneurial environment.
  • Direct exposure to the leadership teams of the company and many large domestic and international business partners.
  • Exposure to exciting deals in investment, divestment, and restructuring.
  • A place where your talent can quickly advance based on merit.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
Gelex Tower, 52, Phố Lê Đại Hành, Hai Bà Trưng, Hà Nội,

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Luxstay Việt Nam
Luxstay Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Hà Nội: Toà nhà Star Tower Dương Đình Nghệ, Cầu Giấy, Hà Nội.

Luxstay là nền tảng công nghệ thông tin (CNTT) kết nối nhu cầu thuê dịch vụ lưu trú du lịch giữa: Bên cung cấp dịch vụ lưu trú du lịch & Bên có nhu cầu sử dụng dịch vụ lưu trú du lịch

Theo pháp luật địa phương nơi hoạt động, Luxstay cam kết không cung cấp dịch vụ cho thuê nhà/dịch vụ lưu trú du lịch, mà chỉ hoạt động như một trung gian kết nối và cung cấp tiện ích CNTT cho các bên tham gia trên hệ thống Luxstay.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Đội ngũ chăm sóc khách hàng dày dặn kinh nghiệm của Mytour nhất định sẽ làm bạn hài lòng trong những chuyến đi tới. 

Những nghề phổ biến tại Luxstay Việt Nam

Bạn làm việc tại Luxstay Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Luxstay Việt Nam

Luxstay Việt Nam

Click để đánh giá