Việc làm Luxstay Việt Nam

Cập nhật 23/12/2024 19:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Luxstay Việt Nam
Key Account & Business Development Management
Luxstay Việt Nam
30 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

ABOUT THE ROLE:

Key Account & Business Development Management is responsible for leading all business and multifunctional processes at Distributor’s branches level via demonstrating stewardship behavior. This is achieved personally, and through the management of people that delivers superior retail presence on & offline and superior consumer & customer value in line with Vinamilk’s Purpose Values & Principles.

JOB DESCRIPTION:

Primary responsibility entails overseeing the implementation at lower levels and monitoring the execution of detailed action plans and sales activities aimed at achieving the overall objectives assigned for the Key Account Chain: (revenue, costs, coverage, distribution, image, market share...).

• Consolidate tender information and execute support tasks related to the entire tendering process/procurement preparation for Key Account Chain and Key Account Chain (liaise with documentation procedures, provide training assistance, consulting, task resolution, etc.) to achieve overall business outcomes.

• Formulate appropriate policies and programs related to the penetration and development of Vinamilk products into various retail points.

• Plan and evaluate the execution/access/care/exploitation efforts of staff within the month concerning the target customer list (transferred Key Account Chain, designated Key Account Chain potential customers, retail points with or without previous company product purchases...).

• Identify and assess new business opportunities (potential to open new retail points, increase SKU/retail points, increase inventory reserves for retail points...) to exploit optimal sales opportunities from customers.

• Supervise the execution, implementation, and management of customer contracts.

• Organize deployment and oversee the execution of trade marketing programs, sales support activities, and commercial promotion efforts (such as promotions, displays, product launches, communication activities...) targeted at Key Account Chain to ensure accuracy and effectiveness.

• Maintaining and enhancing service quality and providing the best customer care, fostering strong relationships with Key Account Chain customers and Distributors within the customer's geographical area.

• Take responsibility for the management, monitoring, control, and evaluation of the utilization of resources related to sales and Key Account Chain (operational budget, personnel, assets, support activities...) efficiently and in compliance with regulations.

Yêu Cầu Công Việc

EDUCATION AND PROFESSION:

• Bachelor Degree.

• Priority is given to majors in Marketing, Business Administration, International Business, Foreign Economics, Foreign Trade or related Economics majors.

• Fluent in English OR Russian OR Korean.

EXPERIENCE:

• At least 3 - 6 years of sales experience, sales management for Key Account, Horeca customer groups, practical experience in multinational companies/large-scale consumer goods or fast-moving consumer goods (FMCG) industries. 

PROFESSIONAL KNOWLEDGE AND SKILLS:

• Have good knowledge of sales in the field of food/fast-moving consumer goods, especially knowledge and understanding of special customer channels (Key Account/Anchor Account) and types of direct consumer customers (On-premise).

• Have basic knowledge of marketing and building trade support activities (trade marketing).

• Have knowledge of implementing business strategies.

• Ability to analyze and plan.

• Good skills in negotiation.

• Good communication/presentation/persuasion skills.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Số 10, Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Luxstay Việt Nam
Luxstay Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Hà Nội: Toà nhà Star Tower Dương Đình Nghệ, Cầu Giấy, Hà Nội.

Luxstay là nền tảng công nghệ thông tin (CNTT) kết nối nhu cầu thuê dịch vụ lưu trú du lịch giữa: Bên cung cấp dịch vụ lưu trú du lịch & Bên có nhu cầu sử dụng dịch vụ lưu trú du lịch

Theo pháp luật địa phương nơi hoạt động, Luxstay cam kết không cung cấp dịch vụ cho thuê nhà/dịch vụ lưu trú du lịch, mà chỉ hoạt động như một trung gian kết nối và cung cấp tiện ích CNTT cho các bên tham gia trên hệ thống Luxstay.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Đội ngũ chăm sóc khách hàng dày dặn kinh nghiệm của Mytour nhất định sẽ làm bạn hài lòng trong những chuyến đi tới. 

Những nghề phổ biến tại Luxstay Việt Nam

Bạn làm việc tại Luxstay Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Luxstay Việt Nam

Luxstay Việt Nam

Click để đánh giá