I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)
1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:
- Offline: OOH, Events...
- Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...
Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.
Ensure the following elements:
- Message
- Guidelines, Brand ID - Business Objectives
- Timing
- Platform
2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.
II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)
1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:
- Communication for the assigned brand
- Communication for general programs
2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:
- Discounts and promotions
- Budget allocation for promotional advertising
3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.
III. MANAGEMENT
1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.
2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.
3. Propose content distribution costs (advertising).
4. Control and evaluate quality.
5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...
6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.
7. Report operational effectiveness to leadership.
IV. GENERAL DUTIES
1. Control budget and common assets.
2. Update general communication trends in the market.
EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE
Education Level: University degree or higher
Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...
Related Experience:
- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience
- Understanding of business and commerce.
- Strong knowledge of brand marketing.
- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.
Language Proficiency:
English communication skills are an advantage.
Other Requirements:
- Open-minded, creative thinking
- Diligent, attentive to assigned tasks
- Interest in health care
Competency Framework:
- Analytical and creative abilities
- Teamwork skills
V. WORKING CONDITIONS
Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi
Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off
Benefits:
- Salary: 15,000,000 VND/month
- Young and friendly team
- A comfortable working environment.
- Working equipments (Laptop, PC...)
Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses
Công Ty TNHH Lynd Việt Nam Khi cuộc sống ngày càng phát triển, người tiêu dùng càng hướng tới các thực phẩm sạch và có lợi cho sức khỏe, tuy nhiên vẫn phải cung cấp đầy đủ chất dinh dưỡng với giá thành hợp lí. Hiểu được mong muốn này, Lynd Việt Nam – nhà phân phối thực phẩm nông sản organic đạt chuẩn quốc tế – đã làm việc không ngừng để mang những sản phẩm có thể đáp ứng yêu cầu của khách hàng. Trải qua nhiều năm thành lập và phát triển, Lynd Việt Nam đã đạt được nhiều thành tựu đáng kể, trở thành một trong những công ty được người tiêu dùng chọn lựa và gửi gắm niềm tin.
Tầm Nhìn Của Chúng Tôi Là?
- Trở thành thương hiệu đứng đầu Việt Nam về cung cấp sản phẩm nông sản organic.
- Chung tay, góp sức, nâng cao nhận thức bảo vệ sức khỏe cho cộng đồng, từ đó phát triển đất nước, xã hội.
Cơ Sở Nào Để Chúng Tôi Thực Hiện Lý Tưởng Đó?
- Chúng tôi – Lynd Việt Nam – luôn đặt sức khỏe của khách hàng lên hàng đầu. Mỗi một sản phẩm đều phải trải qua quy trình nghiêm ngặt về kiểm tra chất lượng và an toàn vệ sinh thực phẩm
Đặc Điểm Nổi Bật
- Nguyên liệu nông sản sạch chuẩn Organic, chất lượng cao, đảm bảo an toàn vệ sinh, bao bì đẹp mắt, giá cả phải chăng
- Đối Tác Đáng Tin Cậy, Chiến Lược, Lâu DàiTrải qua nhiều năm tìm kiếm và hợp tác, Lynd Việt Nam cùng các đối tác không ngừng phát triển để nâng cao chất lượng, đáp ứng được nhu cầu ngày càng tăng của quý khách hàng.