Mô tả công việc
Objectives
We are looking for an experienced Business Development Executive with passion in digital marketing, business development and client leadership. You will be one of the very first members of our ambitious SME team and an important piece of the puzzle to our dynamic growth team, together driving outstanding business results for Pinpoint.
Job Description
Sales Planning:
Conduct research to identify new business opportunities to achieve sales targets.
Build own sales plan and list of potential clients, including quarterly, monthly, and weekly sales plan
Sales Execution:
Manage effectively the sales process through prospect development, proposal, presentation and closing negotiations to achieve company goals.
Conduct research and build effective approach strategies for each strategic clients
Collect intelligence related to the demand, market, and competitors through daily activities to continuously upgrade the strategies and share insight to other teams within the vertical (e.g. Product teams, Account team, etc.)
Build and maintain strong relationships with clients.
BD program optimization:
Support the managers to build and upgrade sales materials (e.g. Sales script, Email templates, Communication flows, etc.)
Share constructive feedback to the managers/directors to continuously improve the BD process.
Job Requirements
Qualifications
Strong commitment to business growth with strong influencing, persuading and project management skills.
Having knowledge of website development, SEO, and e- commerce is a plus
Excellent analytical and presentation skills with sufficient business acumen & marketing sense.
Strong interpersonal, communication, persuasion, analytical and management skills
Strong client service mindset, always put the client first
Strong relationship and networking skills
Strong problem solving and research skills
Driven, self- motivated, can- do attitude, bring optimism and positive energy to the team
Minimum of 1- 2 years of successful sales experience in professional B2B environments, preferred experience in the digital marketing agency field and working experience with SMEs clients.
Willing to learn and challenge yourself to step out of your comfort zone
Core value
Extreme ownership: Extreme Ownership is the practice of owning everything in your world, to an extreme degree. Think of yourself as the owner of the company. It means you are responsible for not just those tasks which you directly control, but for all those that affect whether or not your task is successful.
Innovation: Innovation is to drive change and innovative new ideas to create more values for clients, teams and society.
Client Impact: Everything we do is ultimately to deliver real client impact and value.
Integrity: Integrity is to be honest and show a consistent and uncompromising adherence to what is right, even if it is at our own cost.
People development: People development is to attract, develop, and retain the most talented people. Development is a responsibility, not a choice, of both the individual as well as the organization.
Teamwork and fun: Teamwork and fun is the cooperative and collaborative effort of a team to achieve a common goal or to complete a task, and trying to build a joyful & enjoyable atmosphere for everyone.
Benefits
Other staff welfare allowances
Annual health check- up and Healthcare Insurance PTI for all employees
Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th- month salary
Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
Insurance as full salary (SHUI)
Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-17 01:40:02
Công ty TNHH thiết bị mạng viễn thông An Bình là nhà cung cấp các thiết bị mạng viễn thông phục vụ cho hệ thống M&E, tòa nhà văn phòng, các trụ sở làm việc, nhà máy, trường học… Các sản phẩm của công ty đều là các sản phẩm nổi tiếng và có chất lượng đã được khẳng định trên thị trường như:
- Hệ thống cáp cấu trúc của hãng AMP- Commscope
- Bộ lưu điện, thiết bị chống sét, rack và phụ kiện của hãng APC
- Switch của Cisco, HPE, UBiQUiTi, Juniper...
- Thiết bị lưu trữ Synology
- Tủ rack và thang máng cáp do công ty sản xuất.
- Phụ kiện máy tính như dây HDMI, VGA, bộ chuyển đổi của hãng Unitek.
- Phụ kiện cho phòng sever như dây nguồn,…
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầy đủ chế độ BH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Được đi du lịch 1 lần trong năm
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 22/01/2021
Mission
Sứ Mệnh
- Với sứ mệnh là tiên phong trong cuộc cách mạng số, chúng tôi đã, đang và sẽ là cầu nối mang những công nghệ hiện đại nhất tới cho khách hàng, chúng tôi luôn luôn cập nhật những công nghệ mới nhất đã và đang được áp dụng trên thế giới để đưa ra những giải pháp và sản phẩm tối ưu nhất cho khách hàng của mình. Tôn chỉ trong DNA của chúng tôi là tạo ra quan hệ đối tác khách hàng lâu dài, cùng nhau hợp tác để xác định nhu cầu của khách hàng và cung cấp các giải pháp thúc đẩy thành công.
- Cùng với sự thay đổi mạnh mẽ không ngừng của thế giới công nghệ, Chúng tôi đã tập trung vào việc giải quyết vấn đề nguồn gốc hàng hoá, chất lượng sản phẩm này vào việc giải quyết các thách thức kinh doanh. Giúp đưa các sản phẩm Chính Hãng đến với người sử dụng cũng như các đại lý, nhà thầu trên khắp Việt Nam.
Tầm Nhìn
-
Trở thành nhà tiên phong trong lĩnh vực phân phối thiết bị mạng chính hãng giá rẻ hàng đầu tại Việt Nam
-
Trở thành nơi để các cá nhân phát huy tài năng về công nghệ và tri thức góp phần thúc đẩy giá trị công nghệ của Việt Nam trên Toàn Cầu.
Giá Trị Cốt Lõi
-
Sáng tạo và Đổi Mới: Luôn cập nhật công nghệ, sản phẩm nhanh nhất cho khách hàng.
-
Lắng Nghe và Thấu Hiểu: Luôn lắng nghe và thấu hiểu khách hàng để mang đến cho khách hàng trải nghiệm không nơi đâu có.
-
Nhiệt Huyết và Năng Động: Phục vụ khách hàng, lắng nghe và học hỏi từ khách hàng để cải tiến.