KEY RESPONSIBILITIES & CRITICAL DRIVERS
60% - Finding New Partners and Implementing Partnership Plans
- Create and maintain a partnership pipeline by reaching out to new partners and establishing details focused on generating qualified traffic and / or leads to our business
- Work with cross-functional teams to enable deals negotiated and expand partnerships to its full potential
- Work with Operations and Sales teams to ensure the correct implementation of the partnerships and troubleshooting any issues hindering the long - term success of the partnerships established
- Lead the process of gathering leads through activation / events and work to consolidate the database of all leads generated. Maintain the database of leads by ensuring data consistency
- Closely cooperate with team BI to keep track of guest return. Submit Guest return report monthly
- Plan and organizing events & workshops to generate target leads
20% - Growing existing partnerships and creating cross promotions
- Analyze performance data and find top performing partnerships to develop further
- Work with partners to find opportunities for cross promotion and / or negotiating barter deals
- Working with communication & design teams to ensure the correct communication and amplification of the impact of cross promotion deals
20% - Self-Improvement and Team Contribution
- Contribute to team culture by sharing ideas to improve marketing campaigns, customer targeting and effectiveness of consumer targeting
- Seek constant self-improvement on relevant topics that can help deepen inventory planning knowledge
- Work with integrity and deliver the maximum quality work to help move the company forward
Key Performance Indicators (KPIs):
▪ Traffic to clubs: 100% monthly target
▪ Create strategic partnerships for cross promotions with premium brands (up to 30)
QUALIFICATIONS:
- University Degree strongly preferred, ideally in a relevant degree such as marketing, advertising, communications, business, entrepreneurship or similar
- Strong commercial sense, with proven ability to achieve outcomes that marry brand identity with results
- Hands on experience of dealing with multiple partners
- You should have a strong knowledge of strategic marketing, good analytical skills, excellent interpersonal and communication skills and a thorough understanding of systems and processes that support a marketing function.
- Good communication and reporting skills
- Results driven character. Process focused with a tireless focus on output quality
- Proficient in English
Manhomes là nhà phân phối chính thức các dự án Vinhomes. Tập thể công ty bất động sản Manhomes luôn nỗ lực mang đến cho khách hàng sự minh bạch, chuyên nghiệp, uy tín để xứng đáng là đối tác chiến lược của Vinhomes.
” Đội ngũ nhân viên trẻ đầy nhiệt huyết, năng động, tận tâm,… hứa hẹn sẽ mang đến cho khách hàng không gian sống Vinhomes hạnh phúc, tiện nghi. “
Đối với Manhomes, “ TÂM – TẦM – TRÍ” luôn được đặt vào trong kinh doanh.
Tôn trọng đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội ở tiêu chuẩn cao nhất. Luôn lấy lợi ích của Quý khách hàng làm trọng tâm, nỗ lực mang đến cho khách hàng những Sản phẩm – Dịch vụ hoàn hảo nhất. Giá trị “niềm tin” của Khách hàng là thước đo thành công của chúng tôi.
Tập đoàn đề cao tinh thần Đổi mới – Sáng tạo – Kết nối – Phát triển, nhằm tạo ra giá trị khác biệt và bản sắc riêng trong từng Sản phẩm – Dịch vụ.
Review MANHOMES
Công ty lừa đảo, giám đốc toàn dụ người vào làm sales