Mô tả công việc
- Receiving and handling complaints: Respond to emails or in-app chats related to service policy issues, such as promotions, technical issues, etc., and provide responses based on provided guidelines.
- Escalating complex cases: For complaints or difficult situations, forward them to the relevant department or higher authority for further handling.
Yêu cầu công việc
- Education: Minimum high school graduate.
- Skills: Good proficiency in English (spoken and written), typing skills
- Personal traits: Passionate about customer service, responsible in delivering customer support, and able to work well in a team environment.
- Candidates who can work night shifts will be prioritized.
Quyền lợi được hưởng
- Monthly income: 8,000,000 VND + KPI max 1,500,000 VND.
- 130% salary for night shifts.
- Equipment for work will be provided.
- Comprehensive training in service knowledge and skills.
- After becoming a permanent employee, you will be entitled to insurance benefits, public holidays (including Tet), and other benefits as per the law.
- Participate in team-building activities, social events, cultural and sports activities, birthday celebrations, and company trips.
- Great opportunity for promotion to higher positions after 6 months, or sooner depending on individual performance.
*Shift rotation:One day off per week, with the option to choose the rest day.
- Shift 1: 8:00 AM – 5:30 PM (90-minute break).
- Shift 2: 2:00 PM – 11:00 PM (60-minute break).
*Bellsystem24 Vietnam Branch: 18A Cộng Hòa, Ward 12, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam.
MEDiCARE là nhà bán lẻ hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc Sức Khoẻ & Sắc Đẹp với nhiều triển vọng kinh doanh tích cực. Chúng tôi cam kết cung cấp những dòng sản phẩm chăm sóc sức khoẻ & sắc đẹp chính hãng với chất lượng đảm bảo và giá cả phải chăng kèm theo cả những điều thú vị khi mua sắm cho các đối tượng khách hàng có tâm hồn trẻ trung luôn có nhu cầu quan tâm chăm sóc sắc đẹp, làm đẹp & bắt kịp các xu hướng hiện đại.