Chăm sóc Sức Khoẻ & Sắc Đẹp Medicare

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Chăm sóc Sức Khoẻ & Sắc Đẹp Medicare

Cập nhật 09/12/2024 14:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Medicare
Customer Service Advisor, Frontline
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS.

Would you like to become part of the world's most international company in the world?

A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.

Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and become a Certified International Specialist!

YOUR TASKS


  • Accept and register bookings for DHL services
  • Offer alternatives to customers and seize upselling and cross-selling opportunity of valued added services (e.g. Sales Leads, shipment value protection) during interaction with customer
  • Respond to customers consistently and confidently by providing accurate information in all areas such as custom requirements, transit time and prices
  • Enhance service experience in DHL by exercising professionalism and empathy when dealing with each individual customer’s varying needs and demands
  • Liaise with Operations and other departments for quick and efficient resolution of customer issues and queries
  • Highlight areas for improvement with suggested solutions to improve DHL’s procedures, technology and service to positively enhance customer’s experience with DHL
  • Adhere to global CS procedures while maintaining discretion to exercise flexibility to customers’ needs within reasonable limits in consultation with CS supervisors and managers
  • Assist the supervisors (if applicable) to carry out relevant CS orientation / training programs for new or existing CS staff


YOUR PROFILE


  • 2 years experience in a Customer Contact Centre or Telesales environment in a service industry (preferable)
  • Diploma in Business (preferable) or equivalent
  • Fluent in English


OUR OFFER


  • Multifarious benefit programs.
  • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
  • Training: both online and offline with Global DHL Standards.
  • Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
  • Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
  • Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
  • Employee hobby clubs, sports championships.


Do you see a personal challenge in these versatile and responsible tasks? Then apply now!

We look forward to receiving your application!
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Medicare
Chăm sóc Sức Khoẻ & Sắc Đẹp Medicare Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
254 Bis Trần Hưng Đạo Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1,Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

MEDiCARE là nhà bán lẻ hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực Chăm sóc Sức Khoẻ & Sắc Đẹp với nhiều triển vọng kinh doanh tích cực. Chúng tôi cam kết cung cấp những dòng sản phẩm chăm sóc sức khoẻ & sắc đẹp chính hãng với chất lượng đảm bảo và giá cả phải chăng kèm theo cả những điều thú vị khi mua sắm cho các đối tượng khách hàng có tâm hồn trẻ trung luôn có nhu cầu quan tâm chăm sóc sắc đẹp, làm đẹp & bắt kịp các xu hướng hiện đại.

Những nghề phổ biến tại Chăm sóc Sức Khoẻ & Sắc Đẹp Medicare

Bạn làm việc tại Chăm sóc Sức Khoẻ & Sắc Đẹp Medicare? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Chăm sóc Sức Khoẻ & Sắc Đẹp Medicare

Chăm sóc Sức Khoẻ & Sắc Đẹp Medicare

Click để đánh giá