Mô tả công việc
This a position that is responsible for handling daily operation of the company’s product across the country and the world.
Specific Accountabilities are include but not limited:
• Customer engagement in meeting and solution.
• Other tasks and duty as per the assignment of OM.
• Formulate and implement Standard Operating Procedures (SOPs) for clients.
• Maintain and expand client relations through customer service efforts.
• Follow up and offer service to the customers.
• Daily operation task including sea freight, logistics and back up for the airfreight part, from booking acceptance through to invoicing and job completion as well as problem solving/solution.
• Cooperate with BD team in visiting customers and developing new customers, new trade lane, new service through the nomination customer but not limited of the free hand local clients.
• Engagement with BD teams for major RFI/ RFQs personally and/or by providing resources.
• Tracking of shipments and providing status reports, communicating all shipment delays and issues to clients and/or overseas offices.
• Prepare quotations for clients, potential clients, overseas/interstate offices.
• Retrieve rates from shipping lines, airlines, vendors and overseas offices.
Yêu cầu công việc
• 2 years or more experience in working in a logistics/freight forwarding environment
• Team working.
• Experienced in tools such as Cargo Wise, MS Excel/PPT/SharePoint etc.
• Knowledge of developing, positive thinking.
• Good knowledge and experience of airfreight, sea freight, logistics are the plus.
• Written and spoken English, Mandarin is plus.
• Customer/ BD/ Operations Engagement
• Multicultural people management
• Sound presentation and communication skills
• Developing solutions for major customers
BENEFIT
• Competitive salary, good
Quyền lợi
Competitive salary, good benefit and bonus.
and bonus.
Priority to start working immediately.
Good working and fair environment, promotion opportunity.
• Good working and fair environment, promotion opportunity.
• Priority to start working immediately.g
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-03 02:20:03
CÔNG TY TNHH Mihaco là thành viên của tập đoàn Big Holding kinh doanh về mảng Dược và mỹ phẩm. BIG HOLDING (https://www.bigholding.vn/) tự hào được biết đến là một doanh nghiệp Tư vấn đầu tư và thực hiện Đầu tư vào các lĩnh vực có tầm quan trọng và ảnh hưởng thiết thực đến đời sống xã hội với mục tiêu đem lại sự phát triển phồn vinh cho đất nước, với nhiều lĩnh vực hoạt động như: Dược mỹ phẩm, Thời trang, Thương mại và Dịch vụ, Công nghệ, Bất động sản, BlockChain,...
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding 2 lần/năm
- Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại
- Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2019
Mission
- Với phương châm “Con người là yếu tố cốt lõi của sự phát triển”, MIHACO luôn tạo ra môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp và nhiều cạnh tranh, là nơi thật sự tôn vinh những tài năng và giá trị con người, nơi để tất cả nhân viên đồng tâm hiệp lực vì mục tiêu chung và cùng nhau tỏa sáng.