Mô tả công việc
- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, copying).
- Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts).
- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Support Sales & Marketing Manager in creating campaigns, marketing materials (e.g., brochures, promotional materials).
- Enter, retrieve, reconcile, and verify information (e.g., commissions, leads, third parties) in software involved in the sales process.
- Answer guest questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, entertainment, restaurants, special events).
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Co-ordinate all familiarizations and site inspections as required
- Take part in high quality customer journey of the hotel.
- Maintain a directory and inventory of sales support materials, ensuring all resources are current and accurate, and coordinate the creation of new materials as needed.
- Take dictation of correspondence as required.
- Perform any other duties as assigned by the management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and package
- 12 days annual leave; 5 working days / week, 2 days off; 8.5 hours/day including 30 minutes meal break
- Shift meal in staff canteen
- Employee training and development programs
- Exclusive employee program within Fusion Hotel Group.
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
- 1 - 2 year related experience or an equivalent combination of education and experience
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving and organizational abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills in English & Vietnamese
Yêu cầu hồ sơ
Please send you CV to career.frdn "at" fusionhotelgroup.com
MINISO ở đây để giúp người tiêu dùng trẻ tìm thấy niềm vui cuộc sống bằng những sản phẩm chất lượng cao với giá cả hợp lý nhất
Là một thương hiệu bán lẻ lấy cảm hứng từ phong cách sống, MINISO cung cấp đa dạng các mặt hàng chất lượng cao, giá cả phải chăng như: gia dụng, mỹ phẩm và thực phẩm,... Được thành lập từ năm 2013 bởi doanh nhân có tầm nhìn chiến lược sâu rộng Ye Guofu, MINISO đã có mặt tại hơn 80 quốc gia với hơn 4,200 cửa hàng, bao gồm cả Mỹ, Anh, Canada, Úc, Tây Ban Nha, UAE, Ấn Độ và Mexico,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia gói BH tai nạn 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Happy Hour
- Tổ chức cho các nhân sự có sinh nhật trong tháng
- Là Phụ Nữ thật tuyệt
- Được đi du lịch 1 lần trong 1 năm
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2013
Mission
- “A better life has nothing to do with the price”, đó là sứ mệnh thúc đẩy MINISO không ngừng phấn đấu mang đến những sản phẩm chất lượng cao, mẫu mã đẹp mắt nhưng vẫn đảm bảo mức giá hợp lý đến người tiêu dùng trên toàn thế giới.
- Từ việc phát triển sản phẩm đến tìm hiểu trải nghiệm của khách hàng, MINISO luôn dựa trên ba nguyên tắc cốt lõi:
- Chất lượng cao, giá tốt: Để đảm bảo được nguyên tắc này, Miniso đã luôn nổ lực nghiên cứu, phát triển sản phẩm từ khâu thiết kế đến lựa chọn nguyên liệu và sản xuất.
- Niềm vui: Mua sắm chính là niềm vui của khách hàng khi đến với MINISO.
- Sự thư thái: Tại MINISO, khách hàng có thể thoải mái tận hưởng những sản phẩm đẹp mắt, phong phú, giá tốt, không cần phải đắn đo lựa chọn, chỉ cần thích là có thể mang đi!
Review Miniso Việt Nam
Học hỏi được kinh nghiệm tu vấn bán hàng giao tiếp, không khí làm việc trong công ty luôn vui vẻ, tạo cảm giác thoải mái cho nhân viên. (id)
Công việc tốt, giờ làm việc thoải mái, dễ chịu, sếp rất quan tâm nhân viên và thân thiện, quy trình chuyên nghiệp rõ ràng (id)
Công việc tốt nhưng thời gian làm việc chưa thực sự hợp lý (id)