Mô tả công việc
- Track, document, and resolve any discrepancies on received orders.
- Ensure accuracy of the department inventory system by updating records of physical inventory totals, receipts, adjustments, and returns.
- Manage inventory/supplies and ensure they are within the established minimum and maximum levels.
- Keep up-to-date records of receipts, records, and withdrawals from the stockroom.
- Responsible for packing, pricing, labelling, and returning supplies.
- Responsible for stock rotation and coordinate the disposal of surpluses.
- Oversee the handling of freight, the movement of equipment, and minor repairs.
- Manage supplier relations and database as well as maintain high ethical relationships both internally and externally.
- All the receiving materials need to be inspected in case of any damaged items back to suppliers as appropriate.
- Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to supervisor.
- Any other job or duties assigned by the management as and when required.
- Follow hazardous Material management program procedures for handling and disposing of chemicals etc. using material safety data sheets.
- Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, materials and machines.
- To ensure goods receiving procedures are strictly adhered to.
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Yêu cầu công việc
- Diploma in Purchasing/Accounting or other relevant fields
- Same field as a storekeeper with minimum 1-2 years of experience that provides the required knowledge, skills and abilities necessary to perform the duties of the position.
- Experience in inventory management or warehouse operations.
- Proficiency in inventory management software (a plus)
- Good reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, PowerPoint and relevant accounting systems
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
MINISO ở đây để giúp người tiêu dùng trẻ tìm thấy niềm vui cuộc sống bằng những sản phẩm chất lượng cao với giá cả hợp lý nhất
Là một thương hiệu bán lẻ lấy cảm hứng từ phong cách sống, MINISO cung cấp đa dạng các mặt hàng chất lượng cao, giá cả phải chăng như: gia dụng, mỹ phẩm và thực phẩm,... Được thành lập từ năm 2013 bởi doanh nhân có tầm nhìn chiến lược sâu rộng Ye Guofu, MINISO đã có mặt tại hơn 80 quốc gia với hơn 4,200 cửa hàng, bao gồm cả Mỹ, Anh, Canada, Úc, Tây Ban Nha, UAE, Ấn Độ và Mexico,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia gói BH tai nạn 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Happy Hour
- Tổ chức cho các nhân sự có sinh nhật trong tháng
- Là Phụ Nữ thật tuyệt
- Được đi du lịch 1 lần trong 1 năm
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2013
Mission
- “A better life has nothing to do with the price”, đó là sứ mệnh thúc đẩy MINISO không ngừng phấn đấu mang đến những sản phẩm chất lượng cao, mẫu mã đẹp mắt nhưng vẫn đảm bảo mức giá hợp lý đến người tiêu dùng trên toàn thế giới.
- Từ việc phát triển sản phẩm đến tìm hiểu trải nghiệm của khách hàng, MINISO luôn dựa trên ba nguyên tắc cốt lõi:
- Chất lượng cao, giá tốt: Để đảm bảo được nguyên tắc này, Miniso đã luôn nổ lực nghiên cứu, phát triển sản phẩm từ khâu thiết kế đến lựa chọn nguyên liệu và sản xuất.
- Niềm vui: Mua sắm chính là niềm vui của khách hàng khi đến với MINISO.
- Sự thư thái: Tại MINISO, khách hàng có thể thoải mái tận hưởng những sản phẩm đẹp mắt, phong phú, giá tốt, không cần phải đắn đo lựa chọn, chỉ cần thích là có thể mang đi!
Review Miniso Việt Nam
Học hỏi được kinh nghiệm tu vấn bán hàng giao tiếp, không khí làm việc trong công ty luôn vui vẻ, tạo cảm giác thoải mái cho nhân viên. (id)
Công việc tốt, giờ làm việc thoải mái, dễ chịu, sếp rất quan tâm nhân viên và thân thiện, quy trình chuyên nghiệp rõ ràng (id)
Công việc tốt nhưng thời gian làm việc chưa thực sự hợp lý (id)