Việc làm Miniso Việt Nam

Cập nhật 14/11/2024 16:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Miniso Việt Nam
IT COORDINATOR (IDENTITY & ACCESS MANAGEMENT) - work at Ho Chi Minh city
Miniso Việt Nam 4.8★
4 đánh giá 14 việc làm 83 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

SUMMARY:
The Identity and Access Management Coordinator is responsible for managing user access rights and identities within the company by creating, modifying, and deactivating accounts. The coordinator ensures appropriate access levels are granted based on roles and responsibilities while adhering to security policies and compliance regulations working closely with various departments to maintain data integrity and user access control across systems


RESPONSIBILITIES AND DUTIES:
1.User Account Management:

  • Provisioning and de-provisioning user accounts based on employee lifecycle events (hire, promotion, termination).
  • Hire – verify from Dayforce title, site, role in Active Directory for initial software needs and SharePoint access.
  • Promotion/Modifications – process access tickets for adding, modifying, removing access to all systems internally (SharePoint, mapped drives, e-Spider, RFQ’s) and externally (Covisint, Teamcenter, etc.)
  • Termination – disable all access, suspend (delete in 30 days) Active Directory permissions. Work with Outlook administrators to share mailbox, set out of office notice, mail forwarding, etc. Update any internal SPI application workflows.
  • Name/ID changes – manages name/ID changes and all associated application changes to match the new name/ID.
  • Managing access levels and assigning roles to users based on their job functions.
  • Reviewing and updating user access rights regularly to maintain compliance
  • Performing access certification process to ensure users only have the necessary access.

2.System Administration:

  • Order, track, and create purchase orders for any new software purchases managed through IT.
  • Software license tracking for all IT managed applications (Microsoft User O365, Windows OS, Server OS, SQL, Visio, Project).
  • Reclaims all software licenses from separated users to be applied to new application requests.
  • Troubleshooting access issues and resolving user access requests.

3.Compliance and Auditing:

  • Conducting regular access audits to identify potential security risks.
  • Ensuring adherence to data privacy regulations and industry standards.
  • Generating reports on user activity for compliance purposes.

4.Collaboration and Communication:

  • Working with HR to manage employee data and access changes.
  • Collaborating with application owners to define access requirements for new applications.
  • Communicating Identity and Access Management policies and procedures to end users and stakeholders.

Yêu Cầu Công Việc

REQUIRED KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES: 

  • Working hour from 3PM to 11: 30 PM- 6 days a week (Monday to Saturday)
  • Good English comminication is a must (working directly with American team)
  • Strong understanding of Identity and Access Management concepts. 
  • Knowledge of security best practices and compliance regulations. 
  • Excellent analytical and problem-solving skills. 
  • Strong communication and collaboration skills to work with diverse teams. Associate Degree recommended and a minimum of two years’ experience in software licensing administration, or equivalent experience. 
  • Experience with Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange Admin., Teams Admin, Azure, and FlexLM. 
  • Possess the ability to gather and analyze information and make decisions from a limited number of choices as demonstrated by a minimum score of 50 on the Wonderlic Select Assessment (traditional score of 20 on the cognitive portion) . 
  • Agreement to complete all post-hire required training. 

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 24 - 55
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Miniso Việt Nam
Miniso Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

MINISO ở đây để giúp người tiêu dùng trẻ tìm thấy niềm vui cuộc sống bằng những sản phẩm chất lượng cao với giá cả hợp lý nhất

Là một thương hiệu bán lẻ lấy cảm hứng từ phong cách sống, MINISO cung cấp đa dạng các mặt hàng chất lượng cao, giá cả phải chăng như: gia dụng, mỹ phẩm và thực phẩm,... Được thành lập từ năm 2013 bởi doanh nhân có tầm nhìn chiến lược sâu rộng Ye Guofu, MINISO đã có mặt tại hơn 80 quốc gia với hơn 4,200 cửa hàng, bao gồm cả Mỹ, Anh, Canada, Úc, Tây Ban Nha, UAE, Ấn Độ và Mexico,…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước 
  • Được tham gia gói BH tai nạn 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Happy Hour
  • Tổ chức cho các nhân sự có sinh nhật trong tháng
  • Là Phụ Nữ thật tuyệt 
  • Được đi du lịch 1 lần trong 1 năm

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập từ năm 2013

Mission

  • “A better life has nothing to do with the price”, đó là sứ mệnh thúc đẩy MINISO không ngừng phấn đấu mang đến những sản phẩm chất lượng cao, mẫu mã đẹp mắt nhưng vẫn đảm bảo mức giá hợp lý đến người tiêu dùng trên toàn thế giới.
  • Từ việc phát triển sản phẩm đến tìm hiểu trải nghiệm của khách hàng, MINISO luôn dựa trên ba nguyên tắc cốt lõi:
  • Chất lượng cao, giá tốt: Để đảm bảo được nguyên tắc này, Miniso đã luôn nổ lực nghiên cứu, phát triển sản phẩm từ khâu thiết kế đến lựa chọn nguyên liệu và sản xuất.
  • Niềm vui: Mua sắm chính là niềm vui của khách hàng khi đến với MINISO.
  • Sự thư thái: Tại MINISO, khách hàng có thể thoải mái tận hưởng những sản phẩm đẹp mắt, phong phú, giá tốt, không cần phải đắn đo lựa chọn, chỉ cần thích là có thể mang đi!

 


Review Miniso Việt Nam

4.8
4 review

15/11/2024
Sales admin tại Hồ Chí Minh

Học hỏi được kinh nghiệm tu vấn bán hàng giao tiếp, không khí làm việc trong công ty luôn vui vẻ, tạo cảm giác thoải mái cho nhân viên. (id)

30/01/2024
Kĩ sư Lập trình Linux tại Hồ Chí Minh

Công việc tốt, giờ làm việc thoải mái, dễ chịu, sếp rất quan tâm nhân viên và thân thiện, quy trình chuyên nghiệp rõ ràng (id)

30/10/2023
Công nhân tại Hồ Chí Minh

Công việc tốt nhưng thời gian làm việc chưa thực sự hợp lý (id)

Những nghề phổ biến tại Miniso Việt Nam

Bạn làm việc tại Miniso Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Miniso Việt Nam

Miniso Việt Nam

Click để đánh giá