Mô tả công việc
Provide exceptional customer service by responding promptly to customer inquiries and concerns
Other tasks
Identify and resolve any logistical issues or discrepancies that may arise during delivery or pickup
Participate in regular inventory management meetings to ensure accurate inventory levels and optimize logistics operations
Collaborate with the Customer Service (CS) Team to pick up and e- bikes from customers
Work closely with Sales team to arrange delivery to customers, ensuring timely and efficient delivery
Identify opportunities for process improvement and implement changes as needed
Maintain accurate records of delivery and pickup activities, including documentation of any issues or exceptions
Manage and track e- bike inventory, ensuring accurate reporting and reconciliation
Develop and maintain strong relationships with internal stakeholders, including Sales and Customer Service Teams
- Contribute and/or lead projects/tasks as assigned by the Warehouse & Logistics Manager
- Build report Tracking lead time delivery, tracking cost and mistake of logistic vendor. Suggestion and improve Logistic process, Logistics SOP
Yêu cầu công việc
Highly detail- oriented.
Strong communication and negotiation abilities.
Bias for action; self- starter approach to challenging.
2 years of experience in supply chain or logistics field.
Ability to work independently and autonomously, without formal requirements documentation, in a fast- paced environment; ability to manage changing priorities.
Critical thinking and excellent problem solving skills.
Hi- tech, consumer goods, or automotive industry experience is a plus.
Experience in working with ERP, Odoo is a plus.
Quyền lợi
Discount price to buy a Dat Bike.
MIC insurance.
Competitive income.
Meal support according to company policy.
Social insurance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-14 22:15:02
MINISO ở đây để giúp người tiêu dùng trẻ tìm thấy niềm vui cuộc sống bằng những sản phẩm chất lượng cao với giá cả hợp lý nhất
Là một thương hiệu bán lẻ lấy cảm hứng từ phong cách sống, MINISO cung cấp đa dạng các mặt hàng chất lượng cao, giá cả phải chăng như: gia dụng, mỹ phẩm và thực phẩm,... Được thành lập từ năm 2013 bởi doanh nhân có tầm nhìn chiến lược sâu rộng Ye Guofu, MINISO đã có mặt tại hơn 80 quốc gia với hơn 4,200 cửa hàng, bao gồm cả Mỹ, Anh, Canada, Úc, Tây Ban Nha, UAE, Ấn Độ và Mexico,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia gói BH tai nạn 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Happy Hour
- Tổ chức cho các nhân sự có sinh nhật trong tháng
- Là Phụ Nữ thật tuyệt
- Được đi du lịch 1 lần trong 1 năm
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2013
Mission
- “A better life has nothing to do with the price”, đó là sứ mệnh thúc đẩy MINISO không ngừng phấn đấu mang đến những sản phẩm chất lượng cao, mẫu mã đẹp mắt nhưng vẫn đảm bảo mức giá hợp lý đến người tiêu dùng trên toàn thế giới.
- Từ việc phát triển sản phẩm đến tìm hiểu trải nghiệm của khách hàng, MINISO luôn dựa trên ba nguyên tắc cốt lõi:
- Chất lượng cao, giá tốt: Để đảm bảo được nguyên tắc này, Miniso đã luôn nổ lực nghiên cứu, phát triển sản phẩm từ khâu thiết kế đến lựa chọn nguyên liệu và sản xuất.
- Niềm vui: Mua sắm chính là niềm vui của khách hàng khi đến với MINISO.
- Sự thư thái: Tại MINISO, khách hàng có thể thoải mái tận hưởng những sản phẩm đẹp mắt, phong phú, giá tốt, không cần phải đắn đo lựa chọn, chỉ cần thích là có thể mang đi!
Review Miniso Việt Nam
Học hỏi được kinh nghiệm tu vấn bán hàng giao tiếp, không khí làm việc trong công ty luôn vui vẻ, tạo cảm giác thoải mái cho nhân viên. (id)
Công việc tốt, giờ làm việc thoải mái, dễ chịu, sếp rất quan tâm nhân viên và thân thiện, quy trình chuyên nghiệp rõ ràng (id)
Công việc tốt nhưng thời gian làm việc chưa thực sự hợp lý (id)