DHA LIMITED COMPANY ★ 1.0

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại DHA LIMITED COMPANY

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Du lịch, khách sạn
Hành chính
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm DHA LIMITED COMPANY

Cập nhật 18/07/2024 13:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN ĐẦU TƯ DHA - DHA Corporation
Event & Activation Manager
DHA LIMITED COMPANY 1.0★
1 đánh giá 40 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

Job Overview: The Event & Activation Manager is responsible for managing end-to-end consumer engagement activities, including strategic activations, product sampling, and event executions. This role ensures alignment with business goals, adherence to budget constraints, and the achievement of defined KPIs and quality standards. The Manager will work closely with internal teams and external partners to ensure all activities are executed smoothly and deliver measurable business impact.

Key Responsibilities:

1. Vendor Selection & Management:

• Identify and engage with advertising and activation agencies that align with business objectives, ensuring cost efficiency and service quality.

• Establish transparent workflows with vendors, closely monitoring performance and ensuring contractual compliance.

2. Strategic Planning & Execution:

• Develop and oversee consumer engagement activities like product samplings, launch events, and strategic activations.

• Utilize consumer insights to innovate activation strategies that optimize consumer flow in GT (General Trade) and MT (Modern Trade) markets.

3. Budget Management:

• Manage program budgets effectively, tracking ROI and using data-driven tools for real-time adjustments to maximize cost efficiency while maintaining quality standards.

4. Cross-functional Collaboration:

• Partner with Marketing, Sales, and Data Analytics teams for coordinated and effective execution of activations.

• Collaborate with IT and data teams to enhance consumer data capture at activations.

5. Innovation & Data-Driven Optimization:

• Use data analytics to track consumer interactions during activations, improving consumer flow and engagement to ensure strong ROI.

6. Competitor Research & Market Trend Monitoring:

• Continuously research competitor events and market trends, adapting strategies to keep activations fresh and competitive.

7. Post-Activation Reporting & Evaluation:

• Summarize and evaluate program results, tracking KPIs, consumer interactions, and ROI to optimize future activations.

8. PG (Promoter Girls) Management:

• Oversee recruitment, training, and performance of PGs, ensuring they are equipped for impactful consumer interactions.

9. Team Development:

• Develop and mentor the Event & Activation team, fostering innovation, data optimization, and strong consumer engagement skills.

10. Project Control – KPIs, Quality, and Promotional Items:

• Ensure all projects meet KPIs and quality standards, overseeing product samples and promotional items to align with brand expectations.

Yêu Cầu Công Việc

EDUCATION & QUALIFICATION:

• Bachelor’s degree in Marketing, Event Management, Business Administration, or a related field.

EXPERIENCE:

• 3-5 years of experience in brand activations or event management, preferably in FMCG or similar industries.

• Experience with vendor management, budget oversight, and cross-functional collaboration is highly desirable.

KNOWLEDGE & SKILLS:

1. Project Management:

• Strong project management skills to oversee multiple events and activations concurrently.

2. Data Analytics & Optimization:

• Proficiency in leveraging data analytics to monitor and improve activation strategies.

3. Collaboration & Communication:

• Exceptional collaboration skills, with experience working cross-functionally with Marketing, Sales, and external vendors.

4. Consumer Engagement & Innovation:

• Ability to create engaging consumer experiences and innovate activation strategies that adapt to market trends.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
10 Tân Trào, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN ĐẦU TƯ DHA - DHA Corporation
DHA LIMITED COMPANY Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 253 Hoàng Văn Thụ, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Tiên phong đầu tư tích hợp các lĩnh vực cốt lõi Y tế – Thể thao – Bất động sản, DHA Corporation góp phần chăm sóc sức khỏe – tinh thần – thể chất, giúp mang lại chuỗi giá trị lợi ích cho cộng đồng. Với phương châm “Sáng tạo trong tư duy – Táo bạo trong hành động”, đội ngũ nhân sự trẻ, nhiệt huyết ở DHA luôn quyết tâm đem đến những giải pháp đột phá cho các dự án thiết thực, đón đầu xu hướng, giàu tính nhân văn và phát triển bền vững. Tất cả vì một cộng đồng gắn kết và phát triển thịnh vượng.


Review DHA LIMITED COMPANY

1.0
1 review

07/12/2024
Nhân viên Tiếp thị tại Hồ Chí Minh

Công ty được cái danh bên ngoài chứ làm việc chẳng theo quy trình nào

Bạn làm việc tại DHA LIMITED COMPANY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DHA LIMITED COMPANY

DHA LIMITED COMPANY

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo