Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.JOB BRIEF
We are looking for a CRM Automation Specialist who has knowledge of data integration, workflow automation, and customer segmentation strategies to be responsible for driving multi-channel marketing automation campaigns, including email, SMS, push notifications, and in-app messaging, with a focus on customer engagement, customer retention growth to add most value in a customer’s lifetime.
2.DETAILED JOB DESCRIPTION
Marketing Automation
Strategize customer journeys across both online and offline touchpoints to maximize lead and customer acquisition, retention, and growth strategies.
- Set key success factors and prioritize implementation plan of customer journeys based on impact.
- Manage execution of automation and communications across multiple channels including Email, Web push, App push, SMS, ZNS, chat and more for website Maison Online and multiple brand’s domains.
- Design personalized and relevant communication strategies for different group of customers to deliver the campaigns to the right audiences, at the right frequency on the right channels.
- Own and constantly improve all automation rules and triggers for different leads and customer actions to meet target KPIs.
- Develop automations with customer activation/ re-activation projects including new lead welcome, converting leads into first time purchases, introducing new products, abandoned carts, increasing repeat purchases, upselling, and down selling products, generating referrals, cross selling relevant brands, collecting net promoter scores and more.
- Implement automatic message script and set automation flow for new followers for all ZOAs on Zalo channel.
Revenue generation & reporting
Manage CRM and marketing automation dashboard to report on data growth by cohort, list, campaign performance, revenue, customer lifetime value & ROI.
- Tie in automation reporting from multiple sources including RFM, Loyalty, App, Customer service, Google analytics, Social, or other web analytics and more to effectively pull out the most.
- Determine the best method to accurately measure revenue when factoring multiple sources and attributions.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum Bachelor's Degree major in Business Administration, Marketing or related fields.
- 2+ years’ experience in CRM or Marketing in Fashion retail is a plus.
- Have experience in CRM tools (Insider, MailChimp, Salesforce, etc.)
- Efficiency in Excel.
- Strong analytical skills with great detailed-orientation.
- Strong project management and organization skills.
- Strive for impact and high performance. Hunger for success with a commitment to getting things done.
- Good sense of design and style is a plus
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: 15 Tr - 18 Tr VND
Công ty TNHH MTV Dịch vụ Cơ khí Hàng hải PTSC (PTSC M&C) được thành lập vào ngày 15/05/2001, là một trong những đơn vị chủ lực của Tổng Công ty Cổ phần Dịch vụ Kỹ thuật Dầu khí Việt Nam (PTSC) cũng như Tập đoàn Dầu khí Việt Nam (PVN) trong lĩnh vực cung cấp các dịch vụ kỹ thuật dầu khí chất lượng cao trong và ngoài nước.
PTSC M&C hiện là nhà Tổng thầu có năng lực hoàn thiện nhất tại Việt Nam trong việc thực hiện toàn bộ các công đoạn thiết kế, mua sắm, chế tạo, hạ thủy, vận chuyển, lắp đặt, đấu nối và chạy thử (EPCIC) cho các công trình phát triển, khai thác dầu khí thượng nguồn, hạ nguồn cũng như năng lượng tái tạo. PTSC M&C đã thực hiện thành công gần 80 dự án với đa dạng các cấu kiện, bao gồm giàn xử lý trung tâm, giàn đầu giếng, khu nhà ở trên biển, module thượng tầng phương tiện nổi, công trình ngầm dưới biển..
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng đầy đủ bảo hiểm theo quy định Luật lao động: BHXH, BHYT, BHTN,...
- Được tham gia đầy đủ BH PVICare
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Hoạt động teambuilding đa dạng cho một tổ, nhóm mỗi quý
Lịch sử thành lập công ty
- Năm 2001, công ty được thành lập, các hoạt động thăm dò khai thác dầu khí ở Việt Nam cũng như trong khu vực diễn ra rất sôi nổi.
- Năm 2007, PTSC chuyển đổi xí nghiệp dịch vụ cơ khí hàng hải thành công ty TNHH dịch vụ cơ khí hàng hải PTSC
Mission
Gia tăng lợi ích, niềm tin của cổ đông, khách hàng, đối tác và người lao động; góp phần xây dựng, phát triển xã hội, cộng đồng và bảo vệ môi trường.