Số lượng tuyển dụng: 03 người 1. Working with customers about project, products detail and provide quotation. 2. Receives customer order, confirm Pro forma invoice to customers and follow up orders. 3. Maintains customer records by updating account information. 4. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution. 5. Ensures customer order to be shipped timely as ETD commitment. 6. Communicates with customers for shipping document, payment. 7. Maintains relationship with customers to ensure customer satisfaction. 8. Completes other assignments and special projects as requested by the Customer Service Supervisor/ Customer Service Manager. 9. Make booking with Liners and Forwarders 10. Submit PKL/INV/CO/SI.- Female - English 4 skills and Chinese can communicate in working BENEFITS - Highly favorable salary according to ability. - Packed lunch. - Consider salary increase once/year. - 13th month salary bonus. - Health insurance, social insurance, unemployment insurance, ... according to state regulations. - Periodic health examination once a year. - There are 12 days allowed in 1 year.
CÔNG TY TNHH MTV G.A MINH LONG PHÁT là thành viên của Tập đoàn Dai-ichi Life Holdings tại NHẬT BẢN
Đây là thị trường nước ngoài đầu tiên mà Tập đoàn Dai-ichi Life Holdings có công ty bảo hiểm nhân thọ sở hữu 100% vốn.Chỉ sau hơn 10 năm hoạt động, Dai-ichi Life Việt Nam đã xây dựng nền tảng vững chắc và giữ vững vị thế là một trong 4 công ty bảo hiểm nhân thọ hàng đầu.