Responsibilities
- Issue Sales Invoices: Create and send invoices to customers for services provided.
- Verify and Sort Incoming Invoices: Review and organize invoices received from vendors for accuracy and proper processing.
- Data Entry in Accounting Software: Accurately record financial transactions into the accounting system.
- Create weekly Bank payment order: Compile and send email for approval 2 times per week.
- Generate Tax Reports: Prepare and file tax returns, such as VAT and income tax declarations, following tax regulations.
- Monitor and Respond to Emails in English: Effectively manage and respond to English-language emails from clients, vendors, or other stakeholders.
- Edit English Accounting Documents: Review and edit English accounting documents, such as Contract , reports to ensure accuracy, clarity, and adherence to accounting standards..
Qualifications
- Recent graduate with a Bachelor's degree in Accounting, Finance, or a related field.
- Strong understanding of accounting principles and practices.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint).
- Excellent analytical and problem-solving skills.
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Eagerness to learn and grow in a fast-paced environment
Công ty TNHH MTV Toyota Mỹ Đình được thành lập vào ngày 01/03/2004, trở thành Đại lý chính thức của Công ty ô tô Toyota Việt Nam (Toyota Việt Nam) ngày 08/05/2006 kinh doanh theo mô hình 4S. Toyota Mỹ Đình - Đại lý Toyota có cơ sở vật chất và quy mô lớn nhất Việt Nam và Đông Nam Á với diện tích mặt bằng 6.600 m2, gồm 3 tầng nhà xưởng được trang bị đồng bộ thiết bị chuyên dùng đạt tiêu chuẩn Quốc Tế.
Sau 10 năm hoạt động, trở thành đại lý số 1 của Toyota Việt Nam với nhiều thành tích ấn tượng. Khẩu hiệu “ let’s do it better” năm 2016 như một thông điệp mà Hội đồng quản trị muốn gửi tới toàn thể CBCNV Toyota Mỹ Đình – Không ngủ quên trong chiến thắng, không ngừng kaizen đổi mới sáng tạo trên mọi lĩnh vực hoạt động, tăng cường các hoạt động chăm sóc và duy trì khách hàng, nâng cao chất lượng dịch vụ, chất lượng đào tạo, tất cả vì một mục tiêu cuối cùng là đem lại sự hài lòng trên cả mong đợi của khách hàng, trở thành một địa chỉ tin cậy, một Đại lý được yêu thích nhất trong khu vực.