Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
- analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
- verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
- containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
- improvement
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
- Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
- actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
- field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
- Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
- APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
NEXIA là một mạng lưới hàng đầu thế giới bao gồm các công ty tư vấn và kế toán độc lập, chất lượng cao, đáp ứng các yêu cầu về kinh doanh và tài chính cho các tổ chức, cá nhân với tầm nhìn quốc tế. Mạng lưới các công ty thành viên của NEXIA hoạt động trên 100 quốc gia tại hơn 590 văn phòng khắp thế giới với hơn 23.000 chuyên gia. Công ty TNHH NEXIA STT, tiền thân được biết đến từ năm 2004 với tên Công ty Hợp danh Kiểm toán và Tư vấn STT thành lập từ năm 2004, chuyên cung cấp các dịch vụ chuyên môn đa dạng về kiểm toán, kế toán, tư vấn tài chính, tư vấn thuế, dịch vụ hỗ trợ doanh nghiệp nhằm đáp ứng các nhu cầu trước mắt và dài hạn của khách hàng. NEXIA STT, có trụ sở chính tại Hà Nội và chi nhánh tại Thành phố Hồ Chí Minh và Hải Phòng, cam kết cung cấp dịch vụ cho khách hàng trên khắp đất nước.