Mô tả công việc
- Assist to compile and audit all income and hotels related issue, ensure all revenue records are accurate and discrepancies reported on a timely basis, control documents for all areas of hotels operations, consolidate shift reports and prepare regular revenue report, audit report and journals
- Collect all related supporting documents and other paperwork deemed necessary for the audit process
- Perform audit procedures on all F&B outlets’ revenue transactions and audit/reconciliation functions on all invoices billed by the leased outlets against our records
- Provide appropriate manual adjustments in POS
- Prepare the outlet’s revenue POS reports, Cash overage/shortage report and other necessary audit procedures to ensure the accuracy of the revenue data
- Completion of month end duties requirements by completing account reconciliations and journal entry adjustments
- Perform daily audit on Promotion
- Ensure that audit checklists are up to date and diligently followed and signed off
- Support the quarterly and periodic audit with internal and external departments. Supervise F&B outlet cash count, card audit, and key audit either monthly or quarterly
- Meet the attendance guidelines of the job and adheres to regulatory, departmental and company policies
- Assist the auditing process for all non-gaming activities and recommends revisions as business processes and systems change and develop
- Perform other duties assigned by finance management from time to time, and assist Line Manager in managing any ad hoc projects
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
- Preferred minimum 1-3 years in accounting/auditing
- Solid background in Income Audit preferred
- Familiarity with accounting and auditing principles and practices
- Previous hospitality audit with computerized PMS and POS system. Micros Opera and Micros Symphony preferred or equivalent systems
- Familiarity with computer knowledge including MS Office
- Degree in Accounting preferred, or Finance, Business Admin, or related field
- Strong communication skills, written and verbal in English
- Strong people management, interpersonal and communication skills.
Yêu cầu hồ sơ
NEXIA là một mạng lưới hàng đầu thế giới bao gồm các công ty tư vấn và kế toán độc lập, chất lượng cao, đáp ứng các yêu cầu về kinh doanh và tài chính cho các tổ chức, cá nhân với tầm nhìn quốc tế. Mạng lưới các công ty thành viên của NEXIA hoạt động trên 100 quốc gia tại hơn 590 văn phòng khắp thế giới với hơn 23.000 chuyên gia. Công ty TNHH NEXIA STT, tiền thân được biết đến từ năm 2004 với tên Công ty Hợp danh Kiểm toán và Tư vấn STT thành lập từ năm 2004, chuyên cung cấp các dịch vụ chuyên môn đa dạng về kiểm toán, kế toán, tư vấn tài chính, tư vấn thuế, dịch vụ hỗ trợ doanh nghiệp nhằm đáp ứng các nhu cầu trước mắt và dài hạn của khách hàng. NEXIA STT, có trụ sở chính tại Hà Nội và chi nhánh tại Thành phố Hồ Chí Minh và Hải Phòng, cam kết cung cấp dịch vụ cho khách hàng trên khắp đất nước.