Mô tả công việc
This is a full-time on-site role as an O365 Support Engineer in Ho Chi Minh City, Vietnam. The O365 Support Engineer will be responsible for troubleshooting technical issues, providing technical and customer support related to Microsoft Office 365, and ensuring the smooth operation of O365 services.
- Review issues and contact global customers to understand problems. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
- Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.
- Resolves or escalates multiple and varied customer issues, and documents technical work and research.
- Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
- Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement
Working shifts: Fixed night shifts: 10 PM - 7 AM
Yêu cầu công việc
- Having at least 1 year of working experience in Global customer-facing roles
- Strong proficiency in English (equivalent to IELTS 6.5 or TOEIC 800 or higher)
- A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
- A customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service
Quyền lợi được hưởng
- Salary at 100% during the probationary period
- 90% contribution of the gross salary to social insurance
- An employee who works at night (10PM -6 AM) will be paid anadditional amount of 30%of the normal salary + PVI insurance +500,000 VNDfood allowance
- 20 days of leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
- Training will be offered
- Full working equipment will be provided
- Annual Health Checkup
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Nhằm tạo mọi điều kiện ưu đãi tối đa cho các bạn trẻ Việt Nam năng động, yêu thích tiếng Anh có một cơ hội nghề nghiệp ổn định, thu nhập cao, môi trường làm việc chuyên nghiệp và đầy triển vọng thăng tiến, cùng với mục tiêu cấp bách đáp ứng nhu cầu phát triển rộng rãi của Công ty và Trường ngoại ngữ Đa-Minh như:
+ Khai trương thêm các Cơ sở mới.
+ Đào tạo và cung cấp cho ngành giáo dục các chuyên gia giảng dạy IELTS quốc tế chuyên nghiệp.
+ Hợp tác đào tạo với các đối tác giáo dục quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
- Thực hiện sứ mệnh vì Cộng đồng “Giúp hàng triệu người Việt giỏi tiếng Anh như ngôn ngữ chính thứ 02-Nâng tầm tương lai Việt”.