- Understand the market and category opportunities within territory to identify opportunities for market share growth at the customer/account level.
- Maintain strong, current nutrition, scientific, and medical knowledge to support selling and educating about Abbott products.
- Execute on account plans that grow market share based on these opportunities, in alignment with the territory strategy.
- Educate HCPs on the importance of nutrition on patient quality of life, and the role of Abbott’s products in increasing quality nutrition, through effective detailing conversations.
- Conduct consultative selling dialogues with HCPs to secure commitment to recommend Abbott products as the brand of choice.
- Uncover the needs and priorities of individual HCPs to customize the positioning of Abbott products, and the benefits to the patient of choosing the Abbott brand.
- Build a story about the Abbott product to demonstrate how the product meets the needs of the HCP, and highlights the benefits of choosing the Abbott brand.
- Anticipate and manage HCP objections to recommending Abbott products. Gain HCP agreement to recommend Abbott products to patients requiring nutritional support.
- Measure progress against account objectives, per the account plan, and take action to ensure targets are met on a monthly and quarterly basis.
- Collaborate with PGs to support patient education regarding nutrition and Abbott brands, to influence patient choice of nutrition products. Meet key KPIs and targets as assigned by the Sales Manager.
- Develop and maintain strong relationships with HCPs throughout the customer account, at different levels of responsibility and influence.
- Leverage existing HCP relations
- Experience in Pharmacy
- Degree in Pharmacy or Medicine
- Sales ability
- Strategic account management
- Excellent communication skills
- Organization and planning skill
Với 8 năm phát triển phòng khám nha khoa Đại Dương đã trở thành địa chỉ quen thuộc kiến tạo nụ cười và hàm răng chắc khỏe cho hàng ngàn khách hàng. – Hệ thống cơ sở vật chất, máy móc thiết bị tại nha khoa Đại Dương đều nhập khẩu từ nước ngoài được kiểm định chất lượng nghiêm ngặt để đảm bảo an toàn, chính xác cho người bệnh. – Nha khoa Đại Dương còn đặc biệt chú trọng vấn đề an toàn, tránh lây nhiễm chéo cho khách hàng. Mọi vật tư y tế, dụng cụ máy móc, thiết bị y khoa sử dụng trong quá trình thăm khám, chẩn đoán và điều trị cho khách hàng luôn được đảm bảo vô trùng nghiêm ngặt theo tiêu chuẩn của bộ y tế. - Luôn chú trọng mục tiêu lấy nhân sự làm gốc, đào tạo các kỹ năng mềm và kỹ năng chuyên môn để xây dựng 1 hình ảnh công ty chuyên nghiệp cả về chuyên môn cũng như dịch vụ.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
-
Thưởng lễ, Tết, Lương tháng 13, Du lịch hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 26/05/2017
Mission
Với phương châm sự chính trực tạo ra giá trị khác biệt, các bác sĩ Nha Khoa Đại Dương luôn tận tâm và hết mình với khách hàng