Mô tả công việc
- Taking care on Office look; Cleaning at work place; Pantry ; Office work facilities and related (Printer/ Refrigerator/ Air condition...) , work tools ( Operations working tool in Livestream room)
- Taking care on other things such as ( Employees birthday), water drink for employees
- Taking care on Monthly payment ( Water/ Electricity/ Wifi/ Service use fee...), Payment for cleaning service
- Taking responsible to cooperate with other department to buy the necessary working equipment as CEO's requirements
- Controlling company's safety ( Door clock key...)
- Purchasing the necessary items (Paper use; stationary for monthly )
- Other tasks as requirements
- Recruiting the positions as required by HR Supervisor
- Sending offer letter and make clear with candidate all compensation package before hiring
- Welcoming employees and sign the require legal paper for hiring
- Create Lark account for new employees and instruct the ways how to use
- Following up probation progress of new employee, and cooperate with CEO and Department's Leader to proceed probation evaluation
- Informin . Internal Communications
· Drive the communication processes and timetable for change management; leading stakeholders through the steps to ensure timely, impactful communication to increase awareness and mitigate concern.
· Cascade all communication activities from Regional/Global
Yêu cầu công việc
Bachelor degree or above
Minimum 1 years of working experience in Human Resources function
Excellent command of Microsoft Office
Good English at reading, writing and presentation
Logical thinking and good communication skills
Good learning and executive ability, have teamwork spirit
Be patient and careful, have strong responsibility
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Cùng với các nhà sản xuất, cung cấp – đối tác nối tiếng thế giới từ Nhật Bản, Châu Âu, Hàn Quốc, Đài Loan…, các dịch vụ chất lượng cao, hệ thống phân phối sản phẩm toàn cầu, sự am hiểu, kinh nghiệp dồi dào và trình độ kỹ thuật hiện đại, NICHIDEN đã có được sự công nhận của khách hàng và các công ty đối tác trong thời gian qua.
Phương châm kinh doanh của chúng tôi mang tính trực tiếp, “Mặt đối mặt” để bán hàng , đó chính là sức mạnh của các chúng tôi. Chúng tôi sẽ tiếp tục tăng cường các hoạt động cải cách bộ máy và phát triển nhân lực cho thời đại mới và thiết lập một mô hình kinh doanh mới để chúng tôi trở thành công ty sẽ ” cùng tiến tới tương lai ” với Quý khách hàng. Nhiệm vụ của chúng tôi: ” Bước vào thế giới chưa biết: Thay đổi – Thử thách