Mô tả công việc
Actively seeking new customers, production lines, ... that have need using Keyence's automation products.
Based on company's customers data, making phone calls to understand customer's problems and setting appointments.
Collaborate with Technical Team to demostrate products directly at customer's site or at technology exhibition.
Make quotation, negotiate and sign contract.
Offering after-sales support services.
Yêu cầu công việc
Excellent commands of English.
Strong Computing Skills: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet.
Pro-active, positive, earnest, high communication skills & Can-do attitude.
Please submit your English resumes with photo enclosed.
Quyền lợi được hưởng
14 months' salary, salary review twice per year.
Social insurance based on 100% basic salary, health insurance, yearly medical check.
Other benefits: laptop & PC, smart phone, private car and driver, company trip, Tet gifts, ...
Cùng với các nhà sản xuất, cung cấp – đối tác nối tiếng thế giới từ Nhật Bản, Châu Âu, Hàn Quốc, Đài Loan…, các dịch vụ chất lượng cao, hệ thống phân phối sản phẩm toàn cầu, sự am hiểu, kinh nghiệp dồi dào và trình độ kỹ thuật hiện đại, NICHIDEN đã có được sự công nhận của khách hàng và các công ty đối tác trong thời gian qua.
Phương châm kinh doanh của chúng tôi mang tính trực tiếp, “Mặt đối mặt” để bán hàng , đó chính là sức mạnh của các chúng tôi. Chúng tôi sẽ tiếp tục tăng cường các hoạt động cải cách bộ máy và phát triển nhân lực cho thời đại mới và thiết lập một mô hình kinh doanh mới để chúng tôi trở thành công ty sẽ ” cùng tiến tới tương lai ” với Quý khách hàng. Nhiệm vụ của chúng tôi: ” Bước vào thế giới chưa biết: Thay đổi – Thử thách