Build brand image on social media, forums and relevant communities.
Create useful and compelling content for guest blog and other content for partnership activities
Track and analyze engagement metrics for partnership and community development activities
Develop campaigns that drive traffic, improve customer engagement, leads and salesProficiency in the English language is key (IELTS 7.0 or equivalent)
Experiences in partnership development highly preferred
Experiences in social media content creation and familiarity with communication channels highly preferred
Basic knowledge in marketing and eCommerce preferred
Strong research skill
Excellent writing skills in diverse content forms
Attention to detail and ability to produce creative pieces
Ability to manage yourself, but also work within a teamSalary: 10M-20M
Participation in summer trips and regular outdoor team-building activities.
Full insurance coverage.
Project milestone bonuses, holiday bonuses, and other incentives.
Leave and holiday policies according to current regulations.
Young, dynamic working environment and fast-paced development.
Công ty TNHH TC MOTOR Việt Nam là công ty con của Tan Chong Motor Holdings, Tập đoàn hàng đầu Malaysia, chuyên sản xuất, lắp ráp và phân phối nhiều hãng ô tô tại thị trường Việt Nam.
Công ty TNHH TC MOTOR Việt Nam được thành lập từ năm 2006 với tên gọi Công ty TNHH Tanda Motor, là liên doanh giữa TCIE (Labuan) Pty.Ltd (Malaysia) và Công ty TNHH Thiết bị cơ điện ô tô Đà Nẵng. (DAMECO).
Năm 2011, Công ty TNHH TANDA MOTOR được đổi thành Công ty TNHH TC MOTOR Việt Nam với 100% vốn do tập đoàn Tan Chong sở hữu.
Công ty TNHH TC MOTOR Việt Nam đang tìm kiếm những ứng viên tài năng và có động lực cao để gia nhập lực lượng lao động của chúng tôi nhằm xây dựng môi trường làm việc tiêu chuẩn quốc tế nhằm phát triển hoạt động kinh doanh và góp phần mở rộng ngành công nghiệp ô tô tại Việt Nam.