Việc làm Ô Tô TC Việt Nam

Cập nhật 30/06/2024 12:35
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Ô Tô TC Việt Nam
Marketing Executive
Ô Tô TC Việt Nam
22 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Implementation and Management of Marketing Strategies

  • Implement brand and marketing strategies that align with company goals.
  • Create content strategies, including blogs, social media, and other communication platforms.
  • Plan and execute media strategies to ensure consistent brand messaging across all channels.
  • Develop detailed project plans and timelines for marketing campaigns.

2. Sales Support and Collateral Development:

  • Provide sales teams with the necessary tools and materials to support their efforts, including sales kits, product samples, and customer gifts.
  • Create and manage media kits and other promotional materials to enhance the company's visual identity.
  • Ensure all marketing materials and sales tools are up-to-date and consistent with the brand.

3. Management and Development of Communication Channels:

  • Develop and manage the company's website, ensuring it is up-to-date and optimized for search engines.
  • Oversee social media channels (Facebook, LinkedIn, etc.) to maximize engagement and reach.
  • Coordinate PR bookings and manage relations with media outlets to enhance brand visibility.
  • Monitor and analyze the performance of digital marketing campaigns across all channels.

4. Direct Marketing and Customer Interaction

  • Support to organize and participate in events, trade shows, exhibition, seminar, workshop, and other promotional activities.
  • Execute and manage distributor programs to ensure effective market penetration.
  • Execute direct marketing strategies to enhance customer engagement and satisfaction.

5. Customer Relationship Management

  • Manage and nurture leads generated from marketing campaigns and marketing channel to drive sales growth.
  • Implement marketing programs aimed at strategic partners and key customers.
  • Maintain strong relationships with existing customers, ensuring ongoing satisfaction and loyalty.
  • Conduct customer surveys and analyze feedback to improve marketing strategies and customer experiences.

Yêu Cầu Công Việc

Education

  • Bachelor’s degree in Marketing/ Business Administration or related field; 

Experience

  • 2-3 years of experience in B2B/RETAIL marketing and sales support, with a focus on strategy implementation and campaign management.
  • Experience with content creation required, familiarity with social media platforms; 
  • Strong understanding of digital marketing tools and channels, including social media, SEO, and content marketing.

Skills/ Personalities 

  • Good verbal and written communication skills.
  • Creative thinker with strong problem-solving skills and attention to detail.
  • Familiarity with graphic design tools (e.g., Adobe…) is a plus.

Địa điểm làm việc

Bình Dương
KCN Nam Tân Uyên Mở Rộng - Nam Tan Uyen Industrial Park Expansion, Đường tỉnh 747B, Tân Uyên, Bình Dương

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Ô Tô TC Việt Nam
Ô Tô TC Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lô X1-X4, Đường số 10B và 12B, Lô U12-U15, đường số 10BND, 12B và 14B, KCN Hòa Khánh mở rộng, phường Hoà Khánh Bắc, quận Liên Chiểu, thành phố Đà Nẵng, Việt Nam.

Công ty TNHH TC MOTOR Việt Nam là công ty con của Tan Chong Motor Holdings, Tập đoàn hàng đầu Malaysia, chuyên sản xuất, lắp ráp và phân phối nhiều hãng ô tô tại thị trường Việt Nam.

Công ty TNHH TC MOTOR Việt Nam được thành lập từ năm 2006 với tên gọi Công ty TNHH Tanda Motor, là liên doanh giữa TCIE (Labuan) Pty.Ltd (Malaysia) và Công ty TNHH Thiết bị cơ điện ô tô Đà Nẵng. (DAMECO).

Năm 2011, Công ty TNHH TANDA MOTOR được đổi thành Công ty TNHH TC MOTOR Việt Nam với 100% vốn do tập đoàn Tan Chong sở hữu.

Công ty TNHH TC MOTOR Việt Nam đang tìm kiếm những ứng viên tài năng và có động lực cao để gia nhập lực lượng lao động của chúng tôi nhằm xây dựng môi trường làm việc tiêu chuẩn quốc tế nhằm phát triển hoạt động kinh doanh và góp phần mở rộng ngành công nghiệp ô tô tại Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Ô Tô TC Việt Nam

Bạn làm việc tại Ô Tô TC Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ô Tô TC Việt Nam

Ô Tô TC Việt Nam

Click để đánh giá