Việc làm Okia Optical Việt Nam

Cập nhật 01/07/2024 09:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Okia Optical Việt Nam
Quality Assurance Officer/ Chuyên viên Kiểm soát Chất lượng Dịch vụ Khách hàng
Okia Optical Việt Nam
19 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 900 - 1200 USD
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Key Accountabilities

Quality Assurance for Counter Services (80%)

  • Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
  • Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
  • Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
  • Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
  • Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
  • Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
  • Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.

Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)

  • Act as a backup resource for the CS counter team as needed.

Other Responsibilities (10%)

  • Work closely with the sales force.
  • Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
  • Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
  • Perform other tasks as assigned from time to time.

Benefit

  • Competitive salary (100% salary during probation).
  • Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
  • Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
  • Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
  • Gifts for new comers and on special occasions
  • Modern facilities in the spacious office
  • 15 Annual leaves

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated University/ College
  • At least 2 years of experience in customer service processes related to customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry. Experience in QA or Investigation is a plus.
  • Strong customer service experience, especially in frontline roles or customer service counters, with a mandatory background in the life insurance industry.
  • Ability to think logically, analyze situations, and identify errors or discrepancies.
  • Willingness to travel for business when required.
  • Demonstrate attention to detail, accuracy, and organizational skills.
  • Effective communication skills: both written and verbal, with strong listening abilities.
  • Ability and willingness to learn and adapt to the company‘s work environment.
  • Ability to contribute to a productive and positive work environment: team-oriented, customer-focused, and proactive.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: 900 - 1,200 USD
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Okia Optical Việt Nam
Okia Optical Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
LÔ D10 VÀ D11, ĐƯỜNG SỐ 15, KCN THUẬN ĐẠO MỞ RỘNG, XÃ LONG ĐỊNH, HUYỆN CẦN ĐƯỚC, TỈNH LONG AN

Okia Optical (Việt Nam) Co., Ltd. Là nhà sản xuất các sản phẩm và dịch vụ kính mắt quốc tế cho khách hàng toàn cầu. Chúng tôi cam kết cung cấp cho khách hàng toàn cầu các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, sáng tạo và kịp thời. Okia luôn hướng đến con người và định hướng khách hàng làm triết lý hoạt động. Chúng tôi hy vọng tìm kiếm được những nhân viên có năng lực gia nhập vào công ty chúng tôi để cùng hợp tác và phát triển.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2020

Mission

Sứ mệnh của chúng tôi là đem đến sức khỏe cho mọi khách hàng trên thế giới, OKIA đã đang và sẽ không ngừng nỗ lực phấn đấu để có mặt trên Toàn Cầu để thực hiện sứ mệnh này.

 

Những nghề phổ biến tại Okia Optical Việt Nam

Bạn làm việc tại Okia Optical Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Okia Optical Việt Nam

Okia Optical Việt Nam

Click để đánh giá