About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
Okia Optical (Việt Nam) Co., Ltd. Là nhà sản xuất các sản phẩm và dịch vụ kính mắt quốc tế cho khách hàng toàn cầu. Chúng tôi cam kết cung cấp cho khách hàng toàn cầu các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, sáng tạo và kịp thời. Okia luôn hướng đến con người và định hướng khách hàng làm triết lý hoạt động. Chúng tôi hy vọng tìm kiếm được những nhân viên có năng lực gia nhập vào công ty chúng tôi để cùng hợp tác và phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là đem đến sức khỏe cho mọi khách hàng trên thế giới, OKIA đã đang và sẽ không ngừng nỗ lực phấn đấu để có mặt trên Toàn Cầu để thực hiện sứ mệnh này.