YOUR MISSION:
- Assisting the Manager in all matters relating to C&B Operations. Ensuring that a high standard of Employee Relations is maintained that is in agreement with company guidelines. Providing support and assistance in Human Resources to Managers and maintain accurate and professional records
- Accurate, adequate & timely manage payroll, insurance, PIT monthly and finalization reports and benefits for staff all levels both local and expats
- Make sure all the labor contracts, notices of personnel change and termination notices to be sent out with accurate and clear details, complying to the current regulations related to P&O
- Update Policy and procedure, implement new processes, improve, and develop current SOPs
- HR operation: work permit, leave record, other letters issued from P&O
- Maintain and tracking operation of the trade union fund
- Ensure all compensation packages are in line with Vietnamese labour laws and are treated correctly regarding Vietnamese personal income tax law
- Maintaining accurate and up-to-date employee records, including personal information and employment history on HRIS system
- Implement compensation and benefit structure, bonus schemes and rewards strategies
- Various kinds of global, regional and local HR reports
- Other ad hoc reports or projects as required
- University Degree
- 4 - 6 years of experience in Human Resources
- Good communication with ability to communicate with all levels of staff and management
- A good team player when part of a project
- Self-motivated and assertive individual with good problem solving skills
- Mature with good listening skills and also with the ability to influence others
- Fluent in English, both written and spoken
- An analytical thinker, self-motivated and assertive individual with good problem solving skills
- Mature, detail oriented, able to work independently under high pressure
- Good at MS Office & familiar with HR systems (Workday, etc.)
PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Được thành lập vào đầu năm 2017, tính đến nay Olive đã có gần 6 năm kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực suất ăn công nghiệp và hơn 40 khách hàng trên khắp các tỉnh miền Bắc. Có thể nói so với một số công ty trong lĩnh vực cùng ngành, mặc dù Olive được thành lập sau nhưng chỉ trong thời gian ngắn Olive đã khẳng định tên tuổi và thương hiệu của mình trong lĩnh vực suất ăn công nghiệp. Olive rất tự hào vì có cơ hội được phục vụ hơn 100.000 suất ăn một ngày, không chỉ chú tâm vào khẩu vị chất lượng món ăn mà Olive còn rất coi trọng việc Chất lượng dịch vụ. Olive thấu hiểu và đồng cảm với tâm lý của khách hàng, luôn đặt suy nghĩ và địa vị của mình vào khách hàng để có thể biết mong muốn của họ.
Logo và khẩu hiệu của Olive đã thể hiện rõ được điều đó “Food & Serive”.
Olive không chỉ cung cấp suất ăn công nghiệp cho cán bộ công nhân viên Việt Nam, mà còn phục vụ các suất ăn chuyên gia cho người nước ngoài (Hàn Quốc, Trung Quốc, Nhật Bản, Âu…) với những đầu bếp có chuyên môn, có kinh nghiệm và điều quan trọng nhất là có tâm huyết với nghề.
Bên cạnh đó, Olive cũng tư vấn và thiết kế bếp ăn và nhà hàng với kinh nghiệm trong nghề đã có cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.
Ngoài ra, Olive cũng cung cấp tất cả các thiết bị và công cụ dụng cụ phục vụ cho bếp ăn công nghiệp và nhà hàng.
Để đảm bảo chất lượng sản phẩm và dịch vụ, Olive có đầy đủ các chứng chỉ trong ngành thực phẩm như ISO, HACCP, bảo hiểm suất ăn…cũng như có phòng ban kiểm soát vấn đề VSATTP, thường xuyên tham gia các khoá huấn liệu, đào tạo về vấn đề VSATTP. Olive còn có hệ thống kho thực phẩm cùng đối tác nhà cung cấp được lựa chọn kỹ càng nhằm cung cấp và vận chuyển những nguyên liệu, thực phẩm đảm bảo chất lượng VSATTP tới khách hàng. Chính vì vậy mà Olive luôn tự hào vì trong suốt những năm hoạt động chưa để xảy ra một vấn đề nào liên quan đến ngộ độc thực phẩm điều mà không phải công ty nào cũng làm được.
Lời cuối cùng, Olive xin cảm ơn quý khách hàng luôn tin tưởng và lựa chọn Olive. Olive sẽ luôn là người đồng hành cùng quý khách hàng để nâng cao chất lượng sức khoẻ cộng đồng.