Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Functional Test Preparation and execution:
- Prepare functional test cases for UAT to ensure the system meets the required specifications and functionalities.
- Collaborate with the project team to ensure UAT environments are set up and ready for testing.
- Document and maintain test cases, ensuring they cover all possible scenarios and edge cases.
- Execute manual test cases and record test results, identifying and reporting any defects or issues encountered during testing.
- Work closely with the IT development team and vendors to resolve any identified issues and retest fixes.
Other Test phases:
- Understand the integrations across systems and support end to end testing.
- Perform data reconciliation verifications after data migration.
- Verify the accuracy of new system reports generated.
- Work closely with downstream EDW team to support regression testing
System Demo Walkthrough:
- Attend 2-3 hours per day for system demo walkthrough with the vendor.
- Participate in approximately 20 sessions of system demo walkthroughs.
- Actively engage with the vendor during the walkthrough sessions, asking questions and providing feedback.
- Collaborate with the project team to ensure the system meets business requirements and aligns with the agreed-upon design.
- Document and communicate any issues or concerns identified during the walkthrough sessions to the project team
System Rollout:
- Support postproduction rollout and monitoring.
- Provide regular status updates on readiness to use system.
- Activity communicates with project team on issues encountered in new system, with documented evidence.
- Aid branch in updating existing EUCs to comply with new system reports.
- Perform verification on customer statements and advice generated.
- Assist branch for local regulatory and head office reporting changes
Share the workload with Operations team
Outward remittances
For manual processing:
- Verify signature, authority and indemnity (where applicable). For faxed instructions/email with scan instructions, to closely monitor until originals are submitted.
- Check customer's account balance before processing.
- Perform a call back (where applicable).
- Name screening (where applicable).
- Check supporting documents for the payment (where applicable);
- Process transactions in core banking system.
- Prepare CITAD payment instructions (where applicable);
- Issue e-invoices/ Tracking pending items/ Filing.
For internet banking/API/H2H
- To handle “drop-to-repair” as per established procedures (i.e. checking supporting documents, handling AML screen hits and dormant accounts)
Inward Remittances
- Check supporting docs (where applicable)
- Proceeding to credit customer’s account in core system for those transactions require manual intervention.
- Issue credit advice to customers.
- Filing.
Reporting
- Prepare and submit remittance-related reports to the Head Office and the State Bank of Vietnam.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 3 years of experience in core banking and Payments/ Remittance operations, testing. Experience using Midas Payment System is preferred.
- Proficiency in English, both written and verbal
- Excellent communication skills, with the ability to clearly articulate issues, provide feedback, and collaborate across teams.
- Strong attention to detail to ensure accuracy in system testing
- Analytical skills to identify, troubleshoot, and resolve system
- Ability to work well in a team environment, collaborating with colleagues, and other to achieve project goals.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Phone Allowance
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: Monday - Friday, 08.30 AM - 05.30 PM
- Đồng nghiệp: Friendly an profesional environment
- Phúc lợi:
Accident Insurance
13th salary - Ngày nghỉ: 12 Annual Leave
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
Được thành lập vào đầu năm 2017, tính đến nay Olive đã có gần 6 năm kinh nghiệm hoạt động trong lĩnh vực suất ăn công nghiệp và hơn 40 khách hàng trên khắp các tỉnh miền Bắc. Có thể nói so với một số công ty trong lĩnh vực cùng ngành, mặc dù Olive được thành lập sau nhưng chỉ trong thời gian ngắn Olive đã khẳng định tên tuổi và thương hiệu của mình trong lĩnh vực suất ăn công nghiệp. Olive rất tự hào vì có cơ hội được phục vụ hơn 100.000 suất ăn một ngày, không chỉ chú tâm vào khẩu vị chất lượng món ăn mà Olive còn rất coi trọng việc Chất lượng dịch vụ. Olive thấu hiểu và đồng cảm với tâm lý của khách hàng, luôn đặt suy nghĩ và địa vị của mình vào khách hàng để có thể biết mong muốn của họ.
Logo và khẩu hiệu của Olive đã thể hiện rõ được điều đó “Food & Serive”.
Olive không chỉ cung cấp suất ăn công nghiệp cho cán bộ công nhân viên Việt Nam, mà còn phục vụ các suất ăn chuyên gia cho người nước ngoài (Hàn Quốc, Trung Quốc, Nhật Bản, Âu…) với những đầu bếp có chuyên môn, có kinh nghiệm và điều quan trọng nhất là có tâm huyết với nghề.
Bên cạnh đó, Olive cũng tư vấn và thiết kế bếp ăn và nhà hàng với kinh nghiệm trong nghề đã có cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp.
Ngoài ra, Olive cũng cung cấp tất cả các thiết bị và công cụ dụng cụ phục vụ cho bếp ăn công nghiệp và nhà hàng.
Để đảm bảo chất lượng sản phẩm và dịch vụ, Olive có đầy đủ các chứng chỉ trong ngành thực phẩm như ISO, HACCP, bảo hiểm suất ăn…cũng như có phòng ban kiểm soát vấn đề VSATTP, thường xuyên tham gia các khoá huấn liệu, đào tạo về vấn đề VSATTP. Olive còn có hệ thống kho thực phẩm cùng đối tác nhà cung cấp được lựa chọn kỹ càng nhằm cung cấp và vận chuyển những nguyên liệu, thực phẩm đảm bảo chất lượng VSATTP tới khách hàng. Chính vì vậy mà Olive luôn tự hào vì trong suốt những năm hoạt động chưa để xảy ra một vấn đề nào liên quan đến ngộ độc thực phẩm điều mà không phải công ty nào cũng làm được.
Lời cuối cùng, Olive xin cảm ơn quý khách hàng luôn tin tưởng và lựa chọn Olive. Olive sẽ luôn là người đồng hành cùng quý khách hàng để nâng cao chất lượng sức khoẻ cộng đồng.