TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About The Team
The LIVE Operations team can't get enough of all things live-streaming. From monetisation strategies and LIVE Gifting to the latest content campaigns and product features designed to help creators grow and thrive on platform, the LIVE Operations team are dedicated to creating and maintaining a fun, safe space for all LIVE users.
Responsibilities include but not limited to,
Media Resource Acquisition
- Identify, approach, and secure partnerships with local media outlets to expand brand visibility and support promotional campaigns.
- Build and maintain a strong network of media contacts across media, digital, and TV channels.
- Negotiate media partnership and deliverables to maximize reach following business direction.
- Develop and execute partnership strategies that align with our branding goals and target audience.
- Manage end-to-end partnership relationships, from initial outreach to performance evaluation.
- Collaborate closely with cross-functional teams to ensure alignment and successful execution of partnership activities.
- Contribute to the development of a comprehensive branding strategy that leverages local media to build brand awareness and affinity.
- Develop and oversee branded campaigns in partnership with media outlets, ensuring consistency with our brand messaging and objectives.
- Track, analyze, and report on the effectiveness of branding efforts and partnership campaigns, recommending adjustments as needed.
Minimum Qualifications
- Bachelor's degree or above.
- Strong analytical skills and data-driven.
- 3-5 years of experience in designing and executing branding campaigns, marketing or partnerships roles in tech & media industry.
- Candidates who's used to work with, or have the connections with modelling, media, TV, celebrities and live streaming applications are preferred.
- Strong business acumen in emerging industries.
- Excellent communications and interpersonal skills, able to work in an international and diverse environment.
- Creative, able to challenge yourself and think out of the box.
Tracybee là thương hiệu đầu tiên tại Việt Nam đạt giải thưởng cao nhất trong cuộc thi London Honey Awards 2021 (Anh) vào tháng 06/2021.
Được thành lập từ năm 2012 từ gia đình có truyền thống nuôi ong. Công ty TNHH Ong Mật Tracybee là một trong những công ty chuyên cung cấp các chế phẩm về loài ong, trong đó, mật ong và keo ong hiện là một trong những dòng sản phẩm được người tiêu dùng yêu chuộng nhất.
CEO Lê Ngọc Thu Trang cho biết : “Tình yêu con người luôn đến trước tình yêu sản phẩm
Chúng tôi luôn ưu tiên lợi ích của khách hàng bằng việc đưa ra sản phẩm cho người dùng luôn đạt tiêu chuẩn chất lượng cao nhất. Người thầy “LƯƠNG TRI” và “TÌNH YÊU” sẽ luôn dẫn dắt đội ngũ lãnh đạo và toàn thể nhân viên đi đúng theo con đường đề ra của thương hiệu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
- Tracybee hướng đến việc trở thành một thương hiệu tiêu biểu của mọi gia đình ở tất cả các giai đoạn trong cuộc sống. Các sản phẩm luôn hướng đến tính nhân văn, cân bằng và tự nhiên nhất cho cơ thể, giúp cộng đồng xung quanh hiểu rằng sức khỏe ngày mai phần lớn phụ thuộc vào sự lựa chọn và chăm sóc của chúng ta ngày hôm nay.
- Trở thành công ty hàng đầu của Việt Nam với những thương hiệu có sức mạnh cạnh tranh với các thương hiệu lớn của nước ngoài trong ngành thực phẩm và chăm sóc sức khoẻ, trở thành niềm tự hào của người dân Việt Nam khi luôn mang đến những giải pháp hiệu qủa, đơn giản và tiết kiệm chi phí cho cộng đồng.