At Edelman, we understand diversity, equity, inclusion and belonging (DEIB) transform our colleagues, our company, our clients, and our communities. We are in relentless pursuit of an equitable and inspiring workplace that is respectful of all, reflects and represents the world in which we live, and fosters trust, collaboration and belonging.
The Senior Client Executive (SCE) is responsible for the supervision of account work performed by junior staff. S/he will demonstrate the ability to manage up, as well as manage across with peers and mentor account team members.
Responsibilities :
- Demonstrates tactical and strategic knowledge of integrated Communications Marketing principles and skills
- Contributes to creation of Communications Marketing plans to meet client objectives
- Contributes to client correspondence (e.g., daily updates, activity reports, etc.)
- Plays key role in developing key messages in keeping with clients’ objectives
- Demonstrates the ability to write, edit and proofread to create high quality internal and external, channel-appropriate communications content
- Demonstrates the ability and experiences working with publishers or build up media relationship is a plus.
- Demonstrates research abilities to support client programs and understands research techniques to assist with various Edelman consulting processes, including analysis of media coverage and online conversation (volume and tone) and identification and categorization of various stakeholders, including organizations and individuals to be engaged by clients
- Coordinates and helps plan media outreach programs including tours, events, conferences, interviews and new media outreach
- Communicates effectively with team members
- Assists in recruiting, interviewing and selection of junior staff
- At least three years of relevant experience in Communications Marketing and/or related fields including research, advertising, management consulting, media and publishing
- A bachelor’s degree in a relevant field from an accredited college or university
- Intricate level of understanding of the account(s), the clients’ businesses, products, markets, personnel, outside influencers, opposition, etc.
- Understand basic public relations tools and how they are used to achieve client goals
- Good research, writing and editing skills and the ability to develop media contacts/relationships
- Fundamental understanding of media outreach assignments and the ability to apply experience and initiative in developing appropriate traditional and online media strategies
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.