Mô tả công việc
● Reserve services from suppliers for each booking
● Communicate with Inbound Teams to ensure smooth Operations and Reservation
● Brief guides in detail for each booking
● Manage Tour Plan System for Job Order to guides and drivers
● Manage Tour Plan System for Cash Advance Report for tour guides
● Manage Tour Plan System for Guide Fee Report of tour guides
● Submit Cash Advance and Guide Fee Request to Supervisor/Manager for the approval
● Provide feedback and coach: guides, vehicle, and suppliers to minimize complaints and our environmental impacts
● Discuss with our supplier about our responsible tourism commitments and requirements
● Manage Guides' KPIs by using the Customer Satisfaction Surveys
● Support Supervisor/Assistant Manager/Manager in recruiting and training guides
● Inspect new suppliers as per schedule with Product Team
● Attend scheduled meeting with Operations Team
● Coordinate annual guide training including topics on responsible tourism and ensure that the right message will be discussed to minimize travelers negative impact and maximize positive ones
● Attend staff training
● Ride along with guide and clients to monitor the quality and maintain relationships with suppliers
● Raise hot issue/s with solution to Supervisor/ Manager
● Implement EXO Responsible Travel policy, Wildlife Code of Conduct, ChildSafe policy and Ethical code.
Yêu cầu công việc
At least 2 years at the same position
Good command over verbal & written English. Other language (German or Spanish, French..) is a plus
Experience in Travel Company and Operations Task
Interest and/or experience in the travel industry
Understanding of sustainability and responsible tourism is a plus.
Skills:
Very detail oriented and service minded
Good communication and execution skills
Excellent skills in Microsoft Office & Travel software
Be able to suggest improved ways of working to positively impact people's life and the environment
Quyền lợi được hưởng
18 days of annual leave and can be carried to the next year
Parking fee support
Health insurance and accident insurance
Other benefits according to the festive seasons will be shared at the interview
Flexible working style, can work from home or at the office
Participate in all online training programs of the whole EXO Group
Priority pricing policies for family's trips
13th month salary up to the business performance of each year.
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.