Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibility:
- Build up and develop new store
- Make sales plan and ensure the achievement of sale and gross margin budget
- Manage and operate the entire system of stores to ensure the fulfillment of targets assigned by the Company
Job Description:
1. Store Set up: In charge of analyzing premises set up new stores
- Follow-up the site finding, negotiating process
- Constantly work with landlords on the terms & conditions
- Ensure the projects to meet expected timeline
2. Build team and set up structure of department
3. Sales Management:
- Project management of new store opening
- Manage the store performance to achieve target of sales and all KPIs related to sales
- Monitor sales target by monthly, quarterly and annually
- Analyze consumption data, behavior, and trends to create suitable forecasts / sales plans
- Coordinate and support activities to drive sales
- Plan for promotion and sales target achievement
- Propose to Manager the best-selling / slow selling codes to be provided and resolved promptly to ensure the stock meets customer demand and does not have excessive inventory
4. Stores Management:
- Prepare and monitor subordinates' work on the document in accordance with Operations Procedure/Guidelines, such as sales recording, goods ordering/ receiving /returning and writing off
- Control the cost of running stores
- Manage daily store operations (sales, usage costs, control the store's remittance to the Company / Branch, control loss, inventory at the end of the month ...)
- Training, manage, and regularly evaluate staff performance
- Manage all store operations and delegate responsibilities
5. Buying product: Analyzing consumer buying patterns and updating and predicting future fashion trends
6. Analyze store performance (Store Operating Profit)
7. Management of Inventory: Collect data, analyze and monitoring of inventory on daily/weekly/monthly basis
Yêu Cầu Công Việc
- At least 03 years of experience in retail system management and operation; Priority has experience in the fashion
- Experience of the retail environment and experience in new store openings.
- Management and planning skills
- An understanding of the value of brands and the ability to communicate brand values.
- Experience in managing training, mentoring and supervising new team members.
- English fluency
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.