Phân Phối Trực Tuyến Nhất Nhất ★ 1.2

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Phân Phối Trực Tuyến Nhất Nhất

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Chăm sóc sức khỏe
Hành chính
Công nghệ thông tin

Việc làm Phân Phối Trực Tuyến Nhất Nhất

Cập nhật 13/12/2024 08:20
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH PHÂN PHỐI TRỰC TUYẾN NHẤT NHẤT
Sales Admin (Thư Ký Bộ Phận Sales)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 25/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 33 Lê Đại Hành, Cửa Đại, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

  • Set-up and coordinate meeting schedules.
  • Takes down minutes of the meetings (sales meetings, daily briefing) and other meetings as maybe required by the Head of Sales.
  • Responsible in answering telephone calls and taking reservation inquiries either from travel agents, corporate accounts or social events.
  • Performs general clerical duties to include but not limited to photocopying, faxing, emailing and filing.
  • Routing of the banquet event order, action memo and or amendment forms to all concerned departments and other sales memo.
  • Responsible in contacting the supplies of the banquet functions and placing order for the amenities indicated in the packages.
  • In case the sales manager/account managers/sales executives are out on sales calls, the sales secretary/coordinator is advised to prepare a proposal for urgent inquiries only.
  • Handles all incoming calls and guest’s inquiries in the absence of the sales team and channels to the concerned department if the inquiry requires immediate action.
  • Carries out office mailing and filing in a timely fashion.
  • Prepares Purchase Requests/requisitions for stationeries and office supplies.
  • Prepares Sales Kits.
  • Maintains an organized, systematic and updated filing system (hard copies and hard disk back up), in order to ensure easy accessibility to required data and avail loss of data from the hardware.
  • Assists in the ocular inspection of walk-in guests or scheduled clients ocular visit
  • Coordinates employees travel (air/land/lodging, etc) to and from marketing related conventions/exhibitions and sales blitzes.
  • Coordinates with Marcom to facilitate marketing functions (brochures, trade shows)
  • Reminds DOSM and Sales Teams members of important appointments, sales trainings, meetings
  • Maintains adequate stock of office supplies and initiates requisition
  • Dispatches letters, documents and parcels to be sent by mail or courier.
  • Maintains and replenishes brochures, fact sheets, F&B Flyer
  • Ensure that the S&M month end report is accomplished and submitted on time
  • Makes a thorough check on the premises and operating equipment to determine cleanliness and orderlines
  • Performs common and related duties and special projects as may be assigned.

Yêu cầu công việc

Experience

· Minimum of one year in similar capacity

· Familiar with sales and marketing activities as well as hotel operations in general

Skills and Knowledge

· Strong user knowledge of Microsoft Outlook, Microsoft Office

  • Proficient in English language both written and verbal
  • Computer skills

· Good teamworking skills and able to work effectively and contribute in a team

· Good presentation and influencing skills

· Good interpersonal skills with ability to communicate with guests and fellow employees from all levels

· Flexible and able to embrace and respond to change effectively

· Self-motivated and energetic

· Ability to work independently and has good initiative under dynamic environment

Education or Qualification:

  • Completion of a degree in Hotel/ Business, Marketing, Economics and Management Course or equivalent

Quyền lợi được hưởng

Dicussing during the interview

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH PHÂN PHỐI TRỰC TUYẾN NHẤT NHẤT
Phân Phối Trực Tuyến Nhất Nhất Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Nằm trong cùng hệ sinh thái Nhất Nhất Group, Công ty TNHH Phân phối trực tuyến Nhất Nhất - 5 Nhất Nhất được thành lập ngày 09/03/2019, với mô hình kinh doanh online, bao gồm: Khối văn phòng, Nhà máy sản xuất, hệ thống phòng khám, chuỗi nhà thuốc bán lẻ và kho bãi vận hành.
Xác định định hướng rõ ràng cùng quan niệm “Lấy khách hàng là trung tâm”, 5 Nhất Nhất sở hữu riêng cho mình 1 Sàn thương mại điện tử cùng hệ thống mạng lưới các kênh bán hàng online quy mô hiện đại, tối ưu hoá toàn bộ các tính năng bán hàng, mang sản phẩm đến tận tay người sử dụng.
Trong tương lai hướng đến mô hình Sàn thương mại điện tử đa, phân phối các sản phẩm chăm sóc sức khoẻ, 5Nhatnhat.com không chỉ phối các dòng sản phẩm độc quyền Đông Y thế hệ 2 từ Nhất Nhất Group mà còn trực tiếp đưa đến tay người Việt những dòng sản phẩm chất lượng Quốc tế.

Review Phân Phối Trực Tuyến Nhất Nhất

1.2
11 review

24/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Gần tết rồi sa thải 1 loạt (RV)

24/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mong công ty coi tháng 13 là thưởng cho sự cống hiến, đóng góp cả năm của nhân viên chứ đừng coi nói là điều kiện để giữ chân họ (RV)

09/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty toàn sai luật lao động - Đóng bhxh sau 6 tháng chính thức

Những nghề phổ biến tại Phân Phối Trực Tuyến Nhất Nhất

Bạn làm việc tại Phân Phối Trực Tuyến Nhất Nhất? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phân Phối Trực Tuyến Nhất Nhất

Phân Phối Trực Tuyến Nhất Nhất

Click để đánh giá