Role Description
- Responsible for the execution of Corporate Communications activities, both internal and external, at the local operation sites with high quality and efficiency.
- Assist and work with local team in employee relations / industrial relations, digital/social media communications, internal and external events.
- Align with Hong Kong Corporate Communications on communications messages, channel management and corporate-wide initiatives.
Roles & Responsibility:
- Work with local team to implement internal and external corporate communications activities. These activities include preparation and dissemination of internal announcement and quarterly newsletter, support town hall meetings (if any), promotion of internal activities, handling of media enquiries and interviews.
- Manage internal and external promotion channels: Yammer, Intranet, Notice board, TV, Vietnam Facebook, LinkedIn, etc.
- Responsible for corporate designs and internal events for the factories (posters, banners, presentations, clips, etc.).
- Translate and customize corporate messages in local language and disseminate at appropriate channels.
- Coordinate with other Vietnam locations in management of promotion channels.
- Support and execute planned and ad-hoc internal and external communications projects/ events.
- Create and manage contents including written and multimedia materials, graphic designs.
- Propose ideas, budget, and organize large internal company events such as Staff Dinner, Employee Dinner, Management Team Building, etc.
- Training for users in various departments on Branding Entities.
- Basic training on filming/photography/design standards according to corporate guidelines.
- Support local GMs and HR to promote Tessellation Vietnam as ‘The Employer of Choice’
Qualifications
- University graduate, major in Marketing, Journalism, Business Administration, Communications or related disciplines
- At least 3-5 years of work experiences in communications
- Experience working in multinational company is an advantage
- Proficient in both written and spoken English
Working location: VSIP 1 - Binh Duong
Trong những năm qua, hàng ngàn đơn vị lớn, nhỏ trong cả nước đã rất hài lòng với những sản phẩm dịch vụ của chúng tôi, đó là niềm vui lớn nhất của Đồng Phục Hải Anh. Chúng tôi cam kết : ngoài những sản phẩm chất lượng với giá cả phù hợp, quý khách hàng sẽ còn hài lòng hơn với những tiện ích, quà tặng và chế độ chăm sóc tuyệt vời mà chỉ ở Đồng Phục Hải Anh mới có! Với phương châm phục vụ : “Nụ cười khách hàng – hạnh phúc chúng tôi “ chắc chắn các bạn sẽ hài lòng với các sản phẩm mà Đồng Phục Hải Anh mang lại.
1. SỨ MỆNH
+ Luôn nỗ lục phấn đấu để mỗi sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh đều là niềm kiêu hãnh của khách hàng.
+ Phát triển bền vũng với lợi ích cao nhất cho khách hàng và Đồng Phục Hải Anh.
2. GIÁ TRỊ
+ Nhân lực là tài sản của Đồng Phục Hải Anh. Đoàn kết công hiến là giá trị nhân bản của chúng tôi.
+ Sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh là kết quả của sự sáng tạo, sự nỗ lục, cống hiến của Đồng Phục Hải Anh.
+ Lợi nhuận là thước đo sự hoàn hảo đối với sản phẩm là sự đánh giá của khách hàng cho những nỗ lục của chúng tôi.
3. TIÊU CHÍ
+ Chất lượng là sự sống còn: Không ngùng phấn đấu để vươn tới sự hoàn thiện đáp ứng kì vọng của khách hàng về sản phẩm mang thương hiệu Đồng Phục Hải Anh.
+ Đoàn kết tạo sức mạnh: Chúng tôi làm việc với lòng tin cậy và sự tôn trọng lẫn nhau, coi trọng sự da dạng của tùng cá nhân và bản sắc từng địa phương.
+ Hợp tác cùng tồn tại: Chúng tôi quan niệm cần phải duy trì mối quan hệ các bên cùng có lợi, cùng phát triển đối với các bạn hàng cung cấp, các doanh nghiệp khác. Có mối quan hệ thân thiện nhất để dành được sủ ủng hộ của các cơ quan ban ngành.
+ Liên khiết, trung thục và cầu tiến: Là cách ứng xử có văn hóa có trách nhiệm đối với bản thân mỗi cá nhân và công ty, là then chốt để cùng tồn tại và phát triển.